Senaste nytt

Har SAS slutat bjuda på vatten?

Status
Stängd för vidare inlägg.

PILOTEN

Medlem
Jag flög SAS HEL-ARN på måndag kväll (med "Blue1 besättning") och när jag bad om ett glas vatten erbjöds jag att köpa en flaska. Flygvärdinnan bekräftade att SAS inte bjuder på vatten längre.

På mina Europaflighter veckan innan bjöds det friskt på vatten till alla törstiga resenärer i GO. Är detta något som SAS sparat in på eller var det bara just denna besättning som var sparsamma?
 
A

Aurora

Guest
Jag flög SAS HEL-ARN på måndag kväll (med "Blue1 besättning") och när jag bad om ett glas vatten erbjöds jag att köpa en flaska. Flygvärdinnan bekräftade att SAS inte bjuder på vatten längre.

På mina Europaflighter veckan innan bjöds det friskt på vatten till alla törstiga resenärer i GO. Är detta något som SAS sparat in på eller var det bara just denna besättning som var sparsamma?


Tull og vas sier jeg. Eventuelt Blue1 spesial. SAS tilbyr vann, fikk senest i dag vann ombord ARN-OSL :)
 

PILOTEN

Medlem
Tull og vas sier jeg. Eventuelt Blue1 spesial. SAS tilbyr vann, fikk senest i dag vann ombord ARN-OSL :)

Då hoppas vi att det var Blue1 som försöker öka försäljningen av flaskvatten på eget iniativ. Jag fick också vatten förra veckan torsdag och fredag på flighterna ARN-OSL-BRU-CPH-ARN.
 

obs

Medlem
Jeg har også oplevet kun at få tilbudt at købe noget vand på en SAS flyvning. Det var på en tur fra TXL til CPH i Go, hvor jeg blot ønskede et glas vand, og her fik at vide at det kostede 25 kroner for en flaske. Eftersom turen kun varede en time, sagde jeg at så var det ligegyldigt. Det endte dog med at jeg fik et glas vand uden at betale for det, men jeg var godt nok noget forundret over dette, eftersom at de jo serverede gratis te og kaffe (som jo mestendels også består af vand :) )

Det var for øvrigt på en tur som var startet med at jeg blev ombooket til en AB-flyvning fra CPH til TXL, fordi SAS havde aflyst deres egen flyvning (uden at oplyse årsagen til dette), og her skal jeg ellers love for at jeg blev positivt overrasket over AB's service ombord. Man kunne få serveret både vand, kaffe, te, juice, sodavand og lignende, sammen med snacks eller en chokolade bar. Oveni serverede de også et lille stykke chokolade ved udgangen da vi var ankommet til Berlin.

På den baggrund var det meget skuffende at opleve at man hos SAS nærmest ikke engang kunne få serveret bare et enkelt glas vand...
 

OysteinE

Ny medlem
Fløy med Blue1 sist for 4-5 uker siden, og fikk vann uten noen problem. Opplever ikke at dette er noe problem på SAS generelt. Har vel hendt et par ganger at de spør meg om jeg ikke vil kjøpe en hel flaske istedet, men om jeg bare vil ha et glas, så har jeg fått det. Har derimot opplevd å få beskjeden om at de var "tom" for vann på en Widerøe flight, men dog kunne de selge meg en flaske...
 
Flög igår och idag med KF ARN-HEL och vatten kan su köpa i flaskor om reser i GO. Förgår och igår med SK ARN-AGH och då bjöds vatten utan extra kostnad.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen