Senaste nytt

SAS Julkalender 2013 Lucka 2, 3000 poäng eller 50% rabatt hos hertz

mry

Medlem
2 december
Idag tjänar du 3000 Extrapoäng för en Hyrbil hos Hertz, Gäller Hyra t.o.m. 31 December nästa år, som bokas idag

Erbjudandet gäller när du bokar en hyrbil idag, 2 december 2013, för hyra i minst 3 dagar, någon gång fr.o.m. nu t.o.m. 31 december 2014. Gäller alla Hertz uthyrningsställen och bilar – i mån av tillgång.


(. Fråga mig inte vad rubriken om 50% rabatt tog vägen i den förklarande texten .)
 
Last edited:

perhall

Medlem
Jaha, jag trodde jag var först här. Undrar också var de 50% är och på vilka tariffer...
Jag har inte fått poängen från förra året än så är inte så sugen på det här...
Väntar på Washington t/r i C för 10 000 p:)
Per
 

mry

Medlem
Sidan som de länkar till står det inte heller något om 50% rabatt på såvitt jag kan se?

De kanske menar att man får 50% rabatt om man inte får sina poäng denna gång? ;)
 
Last edited:

pljung

Medlem
Bokade precis en Volvo V70, 1212 SEK fre fm - mån fm (3 dygn). Huruvida detta är ett rabatterat pris vet jag inte, det enda som står i bokningen är CDP, SAS Eurobonus Gold.
 

Vaniljvodka

Medlem
Har nu hyrt en Volvo V40 i tre dygn (min första hyrbil, tog körkort för ett par veckor sen!) för 1070:-. 8% rabatt som EBG (vilket jag blev häromdan). Tack Eurobonus!

Nu får vi bara hoppas på att det inte blir lika kämpigt att få in de där poängen i år.

Edit: Hur många grundpoäng får man för att hyra?
 
Last edited:
Toppen