Senaste nytt

[Business class] Oslo/Bergen/Stavanger-Sydney T/R, Virgin Atlantic, 19.100 NOK inkl.

Dr. Miles

Expert
Virgin Atlantics året runt deal från Norge.
Det är liknande fare som från Sverige.
http://www.businessclass.se/forum/d...dney-t-r-virgin-atlantic-19-500-sek-inkl.html

[Business class] Norge-Sydney T/R, Virgin Atlantic, 19.100 NOK inkl. skatter

OSL/BGO/SVG-SYD T/R
Flygbolag: Virgin Atlantic (VS) + British Airways (BA) eller SAS (SK) inom Europa
Kabinklass: Business class
Bokningsklass: VS: Z, BA: D, SK: J
Fare basis: ZRTSK7
Pris: 14.285 NOK + skatter ca 4.800 NOK och uppåt, totalt ca 19.100 NOK inkl. skatter (ca 20.400 SEK)
(Det blir mycket högre skatter när man tar stopover i London)
Förköpskrav: 7 dagar
Min/Max stay: 3 dagar / 12 månader
Stopover: 2 fria stopover är tillåtna i Hong Kong. Ytterligare 2 stopover är tillåtna för 1.600 NOK per stop.
Barnrabatt: 33% rabatt från baspriset
Återbetalning: Nej
Ändring: Ja, mot 3.000 NOK per gång
Routing: Oslo/Bergen/Stavanger-(BA/SK)-London-(VS)-Hong Kong-(VS)-Sydney

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Tillåtna routings:
1. OSL-BA/SK-LON-VS-HKG-VS-SYD
2. OSL-BA/SK-LON-VS-SYD
1. BGO-BA/SK-LON-VS-HKG-VS-SYD
2. BGO-BA/SK-LON-VS-SYD
1. SVG-BA/SK-LON-VS-HKG-VS-SYD
2. SVG-BA/SK-LON-VS-SYD

Virgin Atlantic Upper Class
6061130904_a0cb550563_z.jpg

(Foto: Virgin Atlantic Upper Class Boeing 747-400 by ogepma on Flickr)

Om ni har flugit med Virgin Atlantic i Upper Class är du välkommen att skriva recension här.
Virgin Atlantic Business Class Airbus A330/A340 - BusinessClass.se
Virgin Atlantic Business Class Boeing 747 - BusinessClass.se

Poängintjäning:
Virgin Atlantic Z klass ger:
 

Dr. Miles

Expert
Biljettpriser till Australien har gått ner ordentligt från Norden under sista tiden. Jag tyckte att det var en bra deal när jag hittade något under 30.000 SEK förut.
Detta måste betyda att det finns överkapacitet pga/tack vare stark konkurrens efter Emirates/Qatar Airways har kommit in i Nordiska marknaden. Bra för oss konsumenter, men det kan vara tufft för flygbolagen.
 
Toppen