Senaste nytt

Föresenat bagage med KLM

Svartson

Medlem
Sitter nu på CDG efter att ha anlänt från AMS med KLM för en dryg timme sedan. Väntar på bagaget och har gjort så under den senaste timmen. För 15 minuter sedan försvann AMS helt från skärmarna och för 5 min annonserade högtalarröster på franska att nåt misstag gjorts och att bagaget skulle anlända om 20 minuter. Återstår att se vad som händer, men detta är under all kritik! Var glad åt väldigt trevligt bemötande av besättningen på flyget, men strulet här håller nu fullständigt på att förstöra min kväll. Vad gör ni för att ersätta sånthär, Karin?
 

Svartson

Medlem
Ursäkta min irritation, men 75 minuter väntade jag och till slut kom det inget alls på den bagagekarusell som nu anvisats, varefter jag fick stå en kvart i kö i sky priority-linen för bagageservice. Därefter samtal med en snorkig fransyska som inte visade någon antydan till beklagande, varefter en personal plötsligt dök upp med min väska. Jag är väldigt irriterad nu, men just nu känner jag mig väldigt uppgiven på KLM/AF! Så mycket för priority luggage handeling....
 

Dr. Miles

Expert
Alaska Airlines ger 2500 miles eller rabattkupong på $25 om väskorna dröjer mer än 20 minuter, som jämförelse.

Jag fick vänta över en timme för att veta att min väska inte var med på planet och jag behövde att komma tillbaka till flygplatsen och hämta väskan. Ingen snack om ersättning. Det var China Southern (CZ) i Kina om ni undrar...
 
Toppen