Senaste nytt

Now Playing

MLE

Medlem
Finns på alla andra forum, tänkte att det kanske kan passa in även här?
Låtar ni lyssnar på för stunden, låtar relaterat till flyg, resande, sömn, spotifylistor, you name it!

Mod får ta bort tråden om det är för off topic.

Trådstartaren börjar, blivit en del hiphop på senaste:
[video=youtube;b33VWxdHrNk]https://www.youtube.com/watch?v=b33VWxdHrNk[/video]
Reflections by Bliss n Eso on Spotify
 

jumbooze

Medlem
Det enda musik/flyg relaterat jag kan komma på är att jag flög charter en gång då man i cockpit spelade R Kelly - I believe I can fly.
Är det någon som varit med om något liknande?
 

Tockstew

Medlem
Min absoluta favorit för att somna på ett flyg är "For whom the bells toll" med Metallica. Funkar lika bra på Swiss First som på Ryan Air. ( ja, jag erkänner). Skavsta-Frakfurt Hahn ca 2003. Inte roligt men billigt.........
 

nilsson

Medlem
Jag lyssnar aldrig på medhavd musik på flyg (eller någon annanstans heller för den delen). Det är ju lite ironiskt i och med att jag personligen träffat han som uppfann mp3-formatet, han som gjorde den första mp3-spelaren och han som skrev winamp.
 

Palazzi

Medlem
Lyssnar på 80% blues... 80% i mitt fall är nog ohälsosamt mycket timmar/dag.
10% består av udda kombinationer mellan musikgenrer - Opera + Rock, Pop + körer etc
5% Musik på Italienska, Franska & Japanska - Fascinerande musikkulturer
4% Svensk progg. Den enda svenska musik jag kan ta till mig... Inte för de politiska åsikterna, men för djupet i texterna
1% Radiomusik - för att hålla mig uppdaterad

Palazzi's moderna blueslista hittar ni här: Bästa moderna bluesen by Rasmus Palazzi on Spotify
 

MLE

Medlem
Lyssnar på 80% blues... 80% i mitt fall är nog ohälsosamt mycket timmar/dag.
10% består av udda kombinationer mellan musikgenrer - Opera + Rock, Pop + körer etc
5% Musik på Italienska, Franska & Japanska - Fascinerande musikkulturer
4% Svensk progg. Den enda svenska musik jag kan ta till mig... Inte för de politiska åsikterna, men för djupet i texterna
1% Radiomusik - för att hålla mig uppdaterad

Palazzi's moderna blueslista hittar ni här: Bästa moderna bluesen by Rasmus Palazzi on Spotify
Gillar Blues, även om jag sällan lyssnar på det, lyssnar dock också mycket på musik annars. Blir ett par timmar varje dag, minst, ibland mer. Mest hårdrock/metal, hiphop och trance.

On:
En del trådar om Bangkok på senaste tiden, kom och tänka på en odödlig 80-tals klassiker.
One Night In Bangkok - Single Version by Various Artists on Spotify
[video=youtube;F5kwsbcWG5k]https://www.youtube.com/watch?v=F5kwsbcWG5k[/video]
 
Last edited:
Toppen