Senaste nytt

Rea på Accor med 40% på BAR & frukost 25-29/11 för medlemmar fr.o.m 19

Jag som precis bokade Fleming's Hotel Frankfurt-Messe nyss. Gratis frukost och wifi för 70 euro natten.

Såg att man kunde få Mgallery för 59 euro med frukost också, men efter ha läst recensioner och sett bilder på det så verkade det riktigt sunkigt. Tyvärr har Accor inget bättre i Frankfurt så jag skippar det.
 
Last edited:

jumbooze

Medlem
Bokat :D
1 natt i hkg
2 nätter i bkk
1 natt i dbx

Har du tips på hur/var man ska spara accorpoäng? Så tar jag gärna emot dessa!
 

andersl

Medlem
Jag som precis bokade Fleming's Hotel Frankfurt-Messe nyss. Gratis frukost och wifi för 70 euro natten.

Såg att man kunde få Mgallery för 59 euro med frukost också, men efter ha läst recensioner och sett bilder på det så verkade det riktigt sunkigt. Tyvärr har Accor inget bättre i Frankfurt så jag skippar det.

Mgallery Savigny i Frankfurt är helt ok om man får de nyrenoverade rummen, vilket man alltid får som Accor platinum.
Har bott på Savigny 12-15 nätter per år under senaste åren. Har bara bott på Fleming's 1 natt, och föredrar definitivt Savigny. Normalt företagsavtals pris där ligger runt 120€.
 
Last edited:
Är väl ingen garanti att man får det även som Platinum?

59 euro är ett bra pris med frukost om man får ett nytt rum, själva byggnaden ser ut som att det hade sin högglans på det glada 80-talet. Det ser trist ut på alla sätt och vis. Förväntar mig lite mer från MGallery.

Vad är det som får dig att gilla det över ex. Flemings eller The Pure?
 

andersl

Medlem
Håller helt med om att Savigny byggnaden ser skit trist ut, och även jag förväntar mig mer av ett Mgallery hotel, dock tycker jag rummen är betydligt större och bättre jämfört med Flemings. Flemings hade också extremt dåligt wi-fi, vilket kan varit i mitt rum, har ju bara en natt att referera till.
Givetvis ingen garanti för att få ny renoverat rum som Platinum, men jag och ett antal kollegor som också är Platinum och bott där ofta har alltid fått det. Plus den obligatoriska fruktkorgen, lite godis och en liten flaska fusk bubbel.
Men nu har kontoret flyttat så från och med nu är det Flemings Hotel Deluxe Frankfurt city som gäller istället.
 
Toppen