Redaktionen
Medlem
Redaktionen tipsar:
SAS återlanserar sitt lojalitetsprogram under titeln EuroBonus 2.0 i slutet av januari 2014. Vår norska systersida BusinessClass.no har intervjuat Eivind Roald, Koncerndirektör Sales Marketing för SAS som berättar mer om förändringarna. Scandinavian Travel Class är den interna benämningen på SAS målgrupp – frekventa resenärer med fler än 10 enkelresor per år. ”Den som flyger […]
Läs hela artikeln och kommentera på vår förstasida
SAS återlanserar sitt lojalitetsprogram under titeln EuroBonus 2.0 i slutet av januari 2014. Vår norska systersida BusinessClass.no har intervjuat Eivind Roald, Koncerndirektör Sales Marketing för SAS som berättar mer om förändringarna. Scandinavian Travel Class är den interna benämningen på SAS målgrupp – frekventa resenärer med fler än 10 enkelresor per år. ”Den som flyger […]
Läs hela artikeln och kommentera på vår förstasida