Senaste nytt

Maximering Stockholm-Las Vegas via San Francisco/Los Angeles

Ghoose

Medlem
Hej på er, har letat runt lite för att se hur jag maximerar en tripp med kunder till Vegas i Januari men får inte riktigt till det.

Varifrån vill du börja din resa: ARN
Var är din destination: LAS (hemresa via SFO eller LAX)
När vill/behöver du resa ut: 2014-01-08
När vill/behöver du komma hem: LAS-SFO/LAX 2014-01-10, SFO/LAX-ARN 2014-01-12
Hur länge vill du vara borta: Måste vara dessa datum
Hur många personer som skall resa: 5
I vilken kabinklass: Business
Med vilka flygbolag vill du flyga med: Star Alliance
Vad är din budget? ca20-25K/Pers
Vad är det viktigaste för dig: Max en mellanlandning i US innan LAS, helst kort flygtid från mellanlandning till LAS. Priset skulle helst vara på 20K/Pers, Gärna så att det ger bra kreditering till EB
Annat: Stopover på vägen hem i antingen SFO eller LAX. Men MIA skulle kunna vara coolt också. Se datum ovan.

Någon som har ett bra förslag på resa?
 

agehall

Medlem
Du lär inte hitta så mycket med MPM-fares som räcker till MIA. Kika på LH - de har en P-fare som är rätt billig och har en hel del möjliga routings, men alla är ganska direkta.
 

Ghoose

Medlem
Hörde att LH också har en special fare som är C en sträcka och F en sträcka. Skulle kunna vara najs att ha C tlll LAS via SFO och F hem från SFO (B747-400 Retrofit) Men det verkar också som att den bara kan bokas via resebyrå...

Tror att mina kunder hade gillat det:)
 

A380*G

Medlem
Hörde att LH också har en special fare som är C en sträcka och F en sträcka. Skulle kunna vara najs att ha C tlll LAS via SFO och F hem från SFO (B747-400 Retrofit) Men det verkar också som att den bara kan bokas via resebyrå...

Tror att mina kunder hade gillat det:)

Källa på det?

En fare eller bara en tillfällig promotion?
 
Toppen