Senaste nytt

Vad att förvänta sig av julkalendern i år?

Innovate

Ny medlem
Hej alla!

Mitt första inlägg till detta superba forum. Tack för all finfina tips!

Jag har tidigare följt SAS julkalender och där har funnits en del fina erbjudanden, både prismässigt samt med EB. Har ni någon indikation över hur det kan komma att se ut i år - sparar SAS kanske på krutet till nästa års jubileum?

Finns motsvarande intressanta julkalender/erbjudanden från andra bolag, primärt inom Star för min del? Tips om detta mottages isåfall tacksamt.

/Urban
 

Homer

Medlem
Fråga: Vad att förvänta sig av SAS julkalender i år
Svar: Ingenting, eftersom Eurobonus erbjudanden blir sämre och sämre

men om man inte förväntar sig något kan ju även en liten gest betyda mycket...
 
Kalendrarna var bra tycker jag ända fram till förra året. Sen är det väl inte i första hand EB-erbjudandena som man varit bäst på vad gäller kalendern.
 

Homer

Medlem

jth

Medlem
Minns med värme priserna på julkalendrarna 2001-2002 :)

De sista åren var det ändå inte mycket att hänga i "julgranen" (s. a. s.) - notera bonusvitsen

Det sista som gav lite wow-känsla var ju när de erbjöd ARN-ORD i Economy extra för 30000p , och hade skrivit in det fel så det bara kostade 20000 p eller nåt.
 

Homer

Medlem
Var det inte också så att fram till 2009 fick man inte bara bra priser utan också 100% poäng?

Så var de i alla fall med nationaldagserbjudanden, 2-för-1, och liknande erbjudanden som man inte sett på länge
 

Gnopps

Medlem
Jo jag minns också att julkalenderna blivit bara sämre och sämre. Trist, jag minns en julafton för några år sedan då vi allvarligt funderade på att avbruta julfirandet för att hoppa på erbjudandet till Chicago (?). Har inte ett bolag lyckats väl då man lyckas stjäla tid från en högtid?
 
Toppen