Senaste nytt

Ombokning av SWISS biljett

Acubby

Medlem
God middag!
Sitter och försöker boka om en biljett med LX från san till arn, det är själva hemresedatumet jag försöker ändra men blir inte klok på om priset som visas när jag väljer "calculate" är priset för hela resan som jag redan har betalat eller om det bara är för hemresan, dvs utöver vad som redan är betalt. Resan är bokad i W så jag förstår att det tillkommer ombokningsavgift. Ledsen om det blev rörigt, sitter på hotellet och är frustrerad :)

Mvh
 

Hall

Medlem
Ring helst det schweiziska servicecentret +41 848 700 700 om de inte har hunnit stänga. Väldigt mycket "agent roulette" på det sydafrikanska servicecentret.
 

Acubby

Medlem
Fick tag på de i Schweiz och det var priset för hemresan man fick.
8075:- för w --> y hade ju som agehall uttryckte det sannerligen varit att göra bort sig.
 

A380*G

Medlem
Använd inte förkortningar om du inte är säker på att de är korrekta. Tror du egentligen åker från SFO till ARN via ZRH, men det kan hända att du åker från SAN till ARN via någon/några andra flygplatser. Dock tror jag inte du kan prissätta ändringar av sådana biljetter på Swiss hemsida.
 

Acubby

Medlem
Jo, jag känner till förkortningarna, det är san via sfo hit och via ord hem. Hittade på sidan och fick bekräftat via telefon så det löste sig.
 
Toppen