Senaste nytt

Vi som flög Private Jet hos Sundt Air i Oslo 26:e oktober

Jag fick uppleva något väldigt speciellt ombord Sundt Air Challenger 604 Private Jet igår!

Vi var två grupper á 11 personer som fick gå ombord i denna riktiga lyxmaskin utrustad med två sittgrupper á fyra kaptensfåtöljer i skinn samt en soffa med plats för 3-4 personer. En trevlig värdinna serverade oss Moët Chandon Champagne från stora flaskor och lyxkanapéer i en fantastisk miljö. Riktigt bra drag från motorerna vid start men ändå väldigt tyst ombord trots att vi satt 1,5 meter från motorerna, bra isolering!

Riktigt skön stämning ombord, jag flyttade runt lite bland stolarna för att testa miljön.
Har lagt lite bilder här: Instagram

Vad tycker ni andra? Nöjda med Private Jet programmet?
 

jumbooze

Medlem
Väldigt trevligt med PJ, en upplevelse utöver det vanliga.


image-4003997301.jpg



image-830187343.jpg
 
Last edited:

Holloman

Medlem
Privatjet skulle ju lätt kunna bli mitt framtida sätt att resa. Enda problemet jag ser är att till och med i en privatjet får man köa för att komma av (vänta på att framförvarande tog på sig skorna).
 

MarcusC

Medlem
Jag är lite bekymrad...att man måste flyga private jet nästa gång man skall ansluta F....för att det skallkännas riktigt bra :). Sas Plus eller Lufthansa Business (nek) känns inte alls lika kul som en challenger 604...
 

nilsson

Medlem
Ja, draget vid start är det som överraskade mest. Fast när man sedan såg planet stå bredvid MD-80 så såg man ju att motorerna var ungefär lika stora, medan planet var betydligt mindre.
 
Last edited:
Jag är lite bekymrad...att man måste flyga private jet nästa gång man skall ansluta F....för att det skallkännas riktigt bra :). Sas Plus eller Lufthansa Business (nek) känns inte alls lika kul som en challenger 604...

Du vara lugn. LH verkar ha en stående deal på kombon PJ+First. Kolla länken:

PJ+First Combo

Kanske ska vara nåt som borde stå med bland Deals i forumet?? Kanske kommer att vara den mest populära dealen efter detta event??? :D
 
Toppen