Senaste nytt

Poäng saknas - använda/förfallna poäng...

ESSA

Medlem
Kollar mitt eurobonuskonto då jag var nyfiken på vad gårdagens flighter genererat m MD-80.

Förvånas över att det saknas 15000 poäng...
Hittar inte var de skulle tagit vägen.
Borde nått Silverstatus nu men står kvar på Bas.

Vad är det jag missat här?
Vad jag minns var det först 2014 som ngr få poäng skulle gå ut.
Har inte heller köpt mig nån uppgradering och bland aktiviteterna finns bara noterat intjänade poäng.
Dock inga från igår.
 

Holloman

Medlem
Även om det skulle varit poäng som förfallit så brukar väl det synas som en minuspost på "kontoutdraget" vill jag minnas.
 
Det kan ta flera dagar och ibland tom ett par veckor innan poäng "trillar" in.
Själv flög jag FRA-ARN med SAS 10/10 och fortfarande inga EB poäng...
 

ESSA

Medlem
Ringde SAS nu och det kommer lösa sig under morgondagen.
Det hade blivit ett missförstånd där poäng dragits för uppgradering trots att denna inte blev av.
 

agehall

Medlem
Det borde ha synts på kontoutdraget kan jag tycka... Fast SK IT är ju inte alltid på topp, så man blir ju inte direkt förvånad.

Edit: Och även om du hade spenderat alla dina poäng, så skulle du fortfarande ha nått silver enligt plan. Det är intjänade baspoäng som ger status, inte saldo.
 

Smuffe

Medlem
Märkligt det där med försvunna poäng eller andra som väntar i flera veckor på att få poäng.
I förrgår trillade mina poäng från Pragresan 23/10. 2000+2000 á ARN-PRG/PRG-ARN samt 2000+2000 á dubbla poängkampanjen.

Kolla hur det blir för er om ni får dubbla poäng på gårdagens sjuka event. (Inte bitter alls...) :)
 
Toppen