Senaste nytt

Dubbla statusnätter, på Club Carlson

Malu

Medlem
Trevligt. Ett tips är att välja "email" som svar på "How did you hear about this promotion", med tanke på att det står i villkoren att man bara får registrera sig om man fått en personlig inbjudan i sin epost... ;)
 

FF#1

Medlem
Trevligt. Ett tips är att välja "email" som svar på "How did you hear about this promotion", med tanke på att det står i villkoren att man bara får registrera sig om man fått en personlig inbjudan i sin epost... ;)

Precis så gjorde jag, glömde skriva det.
 

mry

Medlem
Jag valde inte email, men och andra sidan denna kampanjen ger ju inte så mycket för mig då jag ändå får CCC även nästa år på antalet "stays" och inte 70 nätter.
 

mha321

Medlem
Jag valde inte email, men och andra sidan denna kampanjen ger ju inte så mycket för mig då jag ändå får CCC även nästa år på antalet "stays" och inte 70 nätter.

Tror knappast jag kommer upp till CCC alls själv i år, men å andra sidan har ju CC "rollover nights". Förhoppningsvis gäller de även på de som kommer in via denna promotion, vilket ju gör att de räknas rejält bra mot efterföljande års status också.

Tyvärr missade jag själv det där om att fylla i email, så vi får väl se. Spontant misstänker jag att de inte alls gör den matchningen, utan att den där rutan på registreringen bara handlar om att de vill ha in statistik - men framtiden får utvisa.
 
Toppen