Senaste nytt

Norwegian Online Check-in

vitrysk

Ny medlem
Äntligen?

https://www.norwegian.com/se/kundeservice/Reseinformation/narvaro/

Online check-in
Online check-in är tillgängligt på de flesta flygningar inom Europa från 24 timmar och intill 1 timme innan avresa. För att checka in online och få tillgång till ditt boardingkort, logga in i ”Mina resor” och följ instruktionerna. Du kan också checka in via din SMS-biljett eller Norwegians App. Ta med ditt boardingkort till flygplatsen.

Om du reser med incheckat bagage, skriver du ut bagage kvittot i en av flygplatsens incheckningsautomater. Bagaget måste lämnas vid incheckningsdisken i enlighet med våra gällande tidsfrister.

Reser du endast med handbagage, checka in online och visa ditt boardingkort i säkerhetskontrollen. Passagerare måste följa angivna ombordstigningstider.

För att ändra din biljett efter att du har checkat in, kontakta vår kundtjänst.
 

Dr. Miles

Expert
Detta innebär också att man får nog mindre chans att få sitta längst fram som det är nu.
Många betalar inte extra för förvalt säte på flighter under 3 timmar och om man använde check in kiosk på flygplatsen (alt på Arlanda Express station i Stockholm) kunde man välja sätet längst fram och jag fick ofta sitta ensam i en hel rad tack vare det.
 

Dr. Miles

Expert
Detta innebär också att man får nog mindre chans att få sitta längst fram som det är nu.
Många betalar inte extra för förvalt säte på flighter under 3 timmar och om man använde check in kiosk på flygplatsen (alt på Arlanda Express station i Stockholm) kunde man välja sätet längst fram och jag fick ofta sitta ensam i en hel rad tack vare det.
 

jth

Medlem
Intressant, jag trodde det var en del i norwegians affärside att inte erbjuda online checkin för att folk skulle vara tidiga ut till flygplatsen.
 
Toppen