Senaste nytt

Vi som flyger First Class på BC001

Senator

Moderator
Hej,

Jag har tagit på mig att hjälpa Martin med lite detaljer gällande lördag.

1. Ni har precis fått ett mail från mig gällande transport med Freys från Stockholm på lördag morgon. Svara mig gärna ASAP om detta är relevant för er och att ni vill använda denna tjänst.
2. Vi MÅSTE komma tillsammans till Arlanda VIP på lördag klockan 09:00. Jag ber alla respektera detta inklusive tidpunkten och komma i tid direkt där eller till en eventuell plats där ett vackert tyskt fordon hämtar upp dig och två andra lyckliga BCare.
3. Vi kommer ha en fantastisk värdinna som är väsentligt snyggare än vad jag är som tar hand om oss under dagen. Hon bestämmer!
4. Vi skall ha det ofattbart kul under hela dagen.

Ställ alla frågor kopplat till First Class paketet här eller via email så återkommer jag eller Martin med svar.
 

jth

Medlem
Grymt kul initiativ av Senator men jag kommer tyvärr tvingas vara så oglamorös att jag ska åka pendeltåg till Arlanda. Nu är frågan hur man tar sig till VIP-ingången från terminalerna till fots. Vägbeskrivningen på swedavias sida säger bara hur man ska köra dit. Jag tror inte ens det är påtänkt att någon skulle vilja till VIP-loungen :)
 

Senator

Moderator
Så, tack till alla som har svarat mig så snabbt. Vi har just nu 13 personer som åker fina tyska bilar från Stockholm. Återkommer i morgon med laguppställning, bollplan och en kapten för varje bil.

Några andra frågor:
1. Hur checkar jag in på BC001?
Svar: Det kommer Arlanda VIP fixa. Operating Flight heter SK7030
2. Vad är det för dress code?
Svar: I First Class är det Borat Mankini som gäller
Mankini - Borat Photo (1116041) - Fanpop fanclubs

Frågor på det?




Förlåt, någon ställde fråga 2 igen och förväntade ett annat svar..

2. Vad är det för dress code?
Svar: Det finns ingen dress code. Personligen kommer jag bära snygga brallor/jeans, skjorta och kavaj...
 

NotRyan

Medlem
2. Vad är det för dress code?
Svar: I First Class är det Borat Mankini som gäller
Mankini - Borat Photo (1116041) - Fanpop fanclubs

Frågor på det?




Förlåt, någon ställde fråga 2 igen och förväntade ett annat svar..

2. Vad är det för dress code?
Svar: Det finns ingen dress code. Personligen kommer jag bära snygga brallor/jeans, skjorta och kavaj...

Vad får jag om jag dyker upp i en Borat Mankini? Och dessutom hänvisar till Mr. Senator? :cool:

Ps. Ni som känner mig vet att det är långt högre sannolikhet att jag skulle byta namn till Klaus-Heidi...
 
Last edited:

Homer

Medlem
Så, tack till alla som har svarat mig så snabbt. Vi har just nu 13 personer som åker fina tyska bilar från Stockholm. Återkommer i morgon med laguppställning, bollplan och en kapten för varje bil.

Några andra frågor:
1. Hur checkar jag in på BC001?
Svar: Det kommer Arlanda VIP fixa. Operating Flight heter SK7030
2. Vad är det för dress code?
Svar: I First Class är det Borat Mankini som gäller
Mankini - Borat Photo (1116041) - Fanpop fanclubs

Frågor på det?




Förlåt, någon ställde fråga 2 igen och förväntade ett annat svar..

2. Vad är det för dress code?
Svar: Det finns ingen dress code. Personligen kommer jag bära snygga brallor/jeans, skjorta och kavaj...

Borats mankini är ju fin, men vad är det för fel på Brünos klädsel?
Det borde ju tilltala en halvschweizare som dig :)

MV5BMTQ2NzIxMjE1OV5BMl5BanBnXkFtZTcwNDkzMjY2Mg@@._V1._SX450_SY600_.jpg
 

Senator

Moderator
Följande gick precis ut till alla deltagare:

Vänner,

Stunden närmar sig med stora steg, och på lördag skall vi med på Nordens coolaste event 2013. Stort tack till Martin, Jacob och alla andra som har fixat detta.

Till alla som INTE skall åka med Freys gäller följande:
Vi samlas alla, inklusive alla som kommer med Freys klockan 08:45 vid Sky City. Där kommer 7 personer åka med minibuss + 3 personer placeras i våra andra fordon för att sedan ta oss in till VIPen.

Huvudentrén Sky City ligger mellan terminal 4 och terminal 5. Arlanda VIP kontaktperson möter alla nedanför rulltrappan vid snurrdörrarna, som är placerade på gatuplanet kl. 08.45. Viktigt att alla som ej kommer med Freys är där, och i tid! Jag rekommenderar fyrdubbla larm på lördag morgon.

Ingen kan komma till fots genom Grind 1 där VIPen ligger så det är MYCKET VIKTIGT att ni följer detta program.

Till alla som åker med Freys gäller följande:
Vi är nu 12 personer som fördelas på 4 fordon. Jag har delat upp alla baserat på geografiska önskemål och har delegerat en kaptensroll i varje fordon. Jag kommer skicka ett meddelande till alla i varje fordon med fullt namn och kontaktuppgifter eftersom många inte känner varandra. Detta gör jag så snart jag får fordonstyp och registreringsnummer som kommer senast i morgon. Men följande gäller:

Bil 1 Vasastan vid Hard Rock Cafe 08:15

Bil 2 Kungsholmen utanför Dag Livs på St. Eriksgatan 08:15

Bil 3 Nordic Light Hotel 08:15

Bil 4 Elite Marina + Södra Station 07:45 + 08:00


Ni har mitt nummer i fall ni har frågor!

Med vänlig hälsning,
Senator
 
Toppen