Senaste nytt

1.000.000 billiga resor boka senast 29 okt och res tom 31 maj 2014

Flood

Medlem
Bokade precis en Palma i februari. 1616 SEK för 6250 poäng med EBG-bonus är inte alls dumt. Och oavsett hur uselt vädret är på Palma i februari, så är det bättre än i Sverige. :)
 

nota bene

Medlem
Värst vad SAS hemsida är seg... Har just tagit mig 20 min att boka ARN-LHR och LHR-ARN (sparade ca 80 kr på att göra separata bokningar av någon dum anledning).
 
Nu är vårens lesuire resor fixade :D

Själv bokade jag 1 vecka i början av maj på Malta för endast 1182 kr!
Det blir även 1 vecka i Malaga AGP i slutet av maj för endast 1116 kr!

Det kändes grymt billigt för ARN-MLA-ARN och ARN-AGP-ARN vid den tiden :)
Totalt 10000 baspoäng gör ju inte saken sämre heller :D
 

mry

Medlem
Bokade precis en Palma i februari. 1616 SEK för 6250 poäng med EBG-bonus är inte alls dumt. Och oavsett hur uselt vädret är på Palma i februari, så är det bättre än i Sverige. :)

Var där i februari/mars förra året, det var 5-10 grader utom sista dagen då det var drygt 15 grader. :)
 
Var där i februari/mars förra året, det var 5-10 grader utom sista dagen då det var drygt 15 grader. :)

Hellre den temperaturen än när jag var där mitt i Juli en gång när det var rekordvärme och folk svimmade stup i kvarten överallt. Första och enda gången jag drabbats av solsting för övrigt. :p
 
Bokade nyss två Barcelonahelger i april och maj för totalt 2372 SEK vilket ger 10 000 baspoäng. Alla flygningar för att säkra nästa års guldkort är därmed bokade. I mitt tycke trevligare än att studsa två gånger i Prag.
 

iRobert

Medlem
Bokade precis en Palma i februari. 1616 SEK för 6250 poäng med EBG-bonus är inte alls dumt. Och oavsett hur uselt vädret är på Palma i februari, så är det bättre än i Sverige. :)
Läste upp detta inlägg för sambon igårkväll, nu är vi bokade och flyger till Palma 1/2 och åter (till ett regnigt Gbg, suck) 5/2. Tack, Flood! :D
 
Toppen