Senaste nytt

Restaurang Atmosphere i Burj khalifa, Dubai? Reservation?

FF#1

Medlem
Min vän "charter resenären" ska göra ett undantag och åka till ett reguljärt resmål med sin flickvän.
De är på väg till Dubai. Han vill äta middag uppe i Burj Kahlifa, och har hört att det är jätte svårt att få en bordsreservation?

Stämmer det, och i såna fall hur fixar man en sån med några veckors varsel. Han har inte pratat med restaurangen och jag har inte koll alls på Dubai så jag tänkte jag kollar här efter tips.
 

FF#1

Medlem
Den som är uppe i tornet, ska ringa han och fråga exakt datum. Det var i mitten av november, återkommer.
 

Mr.T

Medlem
Var i Dubai i påskas. Jag bokade en lunch och en afternoon tea på at.mosphere. För mig gick det väldigt smidigt, dock boka jag 8 månader i förväg. :)
 

Mr.T

Medlem
Var i Dubai i påskas. Jag bokade en lunch och en afternoon tea på at.mosphere. För mig gick det väldigt smidigt, dock bokade jag 8 månader i förväg. :)
 

MarSecLtd

Medlem
FF#1 Mosphere har ingen online bokning mig veterligen, normalt mailar man reservations@atmosphereburjkhalifa.com långt i förväg. Armani Hotel i skrapan har ett flertal restauranger, har bara provat den Italienska (Ristorante) och var sådär bara. Bor din kamrat på ett bättre hotell så kan det vara ide att maila deras concierge och be att de bokar/försöker.
 
Last edited:
Toppen