Senaste nytt

Platshjälp på Boeing 787 China Southern

lillemannen

Medlem
Lägger upp här med.

Var sitter jag på denna 787 från Gaungzhou till London med China Southern
Jag hittar inget på deras hemsida och jag kunde inte välja. Har försökt se på AF och KLM hemsida men det går inte se något. Är FBG. Finns det någon som vet?

China Southern Airlines 303
Business (D) | Sittplats 13D
 

lillemannen

Medlem
Precis 13D verkar vara svårt att kalla Business Class. Biljetten är en Busniess biljett så jag undrar om Seatguru verkligen har rätt config på 787 :an. Att det inte är en plats jag vill ha vet jag. Övriga segment på biljetten är bokade rad 1 eller 2 förutom på denna med 787
 

lillemannen

Medlem
Tyvärr inte, Står på biljetten och när jag loggar in på mitt konto på KLM elr AF är det 13D och går inte att ändra som övriga segment går är FBG så på KLM sidan funkar det att ändra. Så frågan är om jag ska ringa då är en Island-Kina t/r för MR via lite andra länder.
 
Last edited:

agehall

Medlem
Ring inte. Jag misstänker att det är ett hopp i radnummren som inte återges på seatguru. Men det borde väl finnas någon review att hitta där där man får en hint om radnummer för C...

Edit: Jag har kollat. Rad 11-14 är business. Kan rekommendera att använda ExpertFlyer istället för SeatGuru & Co som IMHO bara blir sämre och sämre för var dag.
 
Last edited:

lillemannen

Medlem
Tack, har letat länge utan hittat något på någon rewiew. Men som ni skriver, ringa är inte aktuellt. Har ett längre stopp i CDG (11 h) så då bör jag väl kunna ordna med hemsresan. Det konstiga är att jag inte kan logga in och se min resa på CZ men ser från övriga segment på resp bolagssidor och att dessa går att ändra.

Morgon trött så delete nedanstående....
 
Last edited:

agehall

Medlem
Leta upp en flight med aktuell flygplanstyp från bolaget i fråga och klicka på sätesikonen längst till höger.

Bara det gör EF värt sitt pris!
 
Toppen