Senaste nytt

Fly julen?

ESSA

Medlem
Kanske fler med mig som känner för att fly julen?

Funderade på business dealen till London och frossa i loungerna. Kan tänka mig andra platser än London att spendera dagar på om det går att få nåt leg till utan att det blir mkt dyrare.
Tidigaste avresa fredag 20-21/12. Hemresa senast 2/1
Prisklass max 6000:- inkl boende.
Krav på boende är egentligen privat toa/dusch. Rökfritt. Hyfsat centralt alt bra kommunikationer.
En person.
Just nu endast EBB. 11700 poäng. (Innan min pekingresa)
 
Innan jag ger förslag så måste jag fråga om du har missat en nolla i vad du vill spendera? Du vill vara borta i 12-13 dagar, och nu står det att hotell och flyg får gå på max 6000? Jag får inte pengarna att räcka i mitt huvud ;). Eller tänker du att du vill åka någon gång mellan 20/12 och den 2/1 och bara vara borta några dagar?
 

sembl

Medlem
ESSA inte ska du vara borta så länge i London utan sällskap. Jag kan nog bistå med boende om du kan tänka dig att hyra ett rum i ett supermysigt townhouse. Har en känsla av att du kommer att vara ensam då alla 4 tjejer kommer vara nere i Royal Turnbridge Wells och fira jul med sina föräldrar.
 

ESSA

Medlem
Innan jag ger förslag så måste jag fråga om du har missat en nolla i vad du vill spendera? Du vill vara borta i 12-13 dagar, och nu står det att hotell och flyg får gå på max 6000? Jag får inte pengarna att räcka i mitt huvud ;). Eller tänker du att du vill åka någon gång mellan 20/12 och den 2/1 och bara vara borta några dagar?

Jag har skrivit ett första utresedatum och ett sista. Hur många dagar det blir i verkligheten står inte. Sen har vi nog olika referens på vad en natt kostar. Nu är jag inte sugen på att bo i dorm men det skulle vara ett alternativ för att klara den budgeten med bravur. ;)
Helst skulle jag bara vilja beta av 24-26/12 typ. De värsta helgdagarna men BAs business deal kräver fler dgr borta.
Du skulle bli förvånad över vad jag kan klämma in på en tight budget! ;-)
sembl verkar ju erbjuda med en trevlig variant!
Dm'a mig gärna detaljer, blir nyfiken.
 
Toppen