Senaste nytt

SAS kampanj dubbla extrapoäng

agehall

Medlem
Det där hade ju passat bra att få. Jag fick bara erbjudandet om dubbla baspoäng tidigare, men det krävde ju att man bokade inom en viss period vilket inte funkar för min del.
 

fcx

Medlem
Kan det möjligtvis finnas koppling mellan passagerarsifror och överenskommelser med långivare?

Skulle också gärna vilja ha mailet dock...
 

vicce

Medlem
Hade inte tackat nej till lite extra poäng. Men jag har väl för mycket poäng (för en gångs skull) på mitt konto för att få mailet..
 

Senator

Moderator
Reggade mig i morse precis innan min resa till PRG. Med 2x ARN-PRG, ARN-OSL-KEF inom 9 dagar är min kalkyl om dessa nu räknas:
ARN-PRG 4 000 x 2 x 2 = 16 000
ARN-OSL-KEF 8 000 x 2 = 16 000
Sedan får jag sign up bonus på 6 000 när jag har flugit 2 SAS Plus resor :)

Så EBG + 38 000 poäng för 7 000kr. Ganska nöjd med det :)
 

NotRyan

Medlem
Det är bara att påminna sig vad Rickard Gustafsson sa vid senaste rapporten "Vi har haft ett mycket bra bokningsläge i Juni, dessutom har våra Eurobonusmedlemmar bokat ovanligt mycket". Ja självklart, det var ju en Eurobonus-challenge.... Så anledningen att dom är aktiva nu är nog att dom har hittat receptet för att få såna som oss att boka som aldrig förr. Vi har ju Sveriges största flygande dårhus nästa onsdag till Prag t.o.r som ett väldigt bra exempel, haha... :)

Mvh
/NotRyan
 

TheEagle

Medlem
Nu har jag ringt till SAS. Efter att inte fått ett enda erbjudande gällande EuroBonus sedan 27:e december så får det vara nog. Detta trots att min mailadress står i min profil.
De skulle återkomma på mail. Får se vad detta ger…
 
Toppen