Senaste nytt

BA kod 20% rabatt

Dear Mr Eriksson,

We'd love to welcome you on board again - with 20% off your next British Airways flight. If you've been planning a trip away, now could be the perfect time, especially since we fly to over 180 destinations.
Just enter this code U0IRS0BV65I when you book and you'll automatically get 20% off. We look forward to seeing you again soon.
Book by 21 October 2013 for travel by 31 March 2014. Offer valid in all cabins.

Well. I look forward to never see you again. :rolleyes:

Ni som fortfarande åker med BA kan ju testa koden ovan och se om det fungerar för er. :)
 
Last edited:
I och för sig skulle AA fungera. T/R till New York för 11.500 SEK
Det är trots allt ganska billigt..

+ Boost your Avios..
 
Last edited:

Senator

Moderator
I och för sig skulle AA fungera. T/R till New York för 11.500 SEK
Det är trots allt ganska billigt..

+ Boost your Avios..

Jag vet att du bojkottar BA nu, men om du reser med AA mellan Europa och USA så sponsor du BA :)

Man lägger alla pengar i en pot, så delar man ut dessa baserat på en formel. Jag tror BA får 60% eller nåt :)
 

Senator

Moderator
Andreas, kan du göra mig en tjänst: Vad händer om du försöker boka med din profil men i något annat namn som passagerare. Funkar det då?
 
Andreas, kan du göra mig en tjänst: Vad händer om du försöker boka med din profil men i något annat namn som passagerare. Funkar det då?

Ska testa..
Edit: Det går att ändra namn. :)

Jag blev dock lite sugen själv då priset är bra men det blir för dyrt just nu så en annan gång kanske..
(Förbaskat synd att man inte kan åka med AA på denna resa fö. A321T hade varit trevligt på JFK-SFO T/R.)

aa resa.png
 
Last edited:

Senator

Moderator
Tack Andreas, jag har problem med bilder i Google Chrome så jag ser inte din bild. Står det något om att man måste åka BA metall? Jag ringde BAEC i Bremen och det var en väldigt riktat kampanj. Jag behöver kanske åka till HNL i november/december och CPH är billigare. Funkar denna på sträckan CPH-HNL?
 
Toppen