Senaste nytt

Eurobonus Radissonutmaning

Malu

Medlem
Nu är Eurobonus verkligen på hugget. Fick nyss en personlig inbjudan till en utmaning att bo tre nätter på Radisson BLU i Skandinavien och få 6000 extrapoäng. Fem nätter ger 12000 och sju nätter ger 24000 extrapoäng. Boendet ska göras 15 oktober till 20 december. Bokningarna ska göras på radissonblu.se enligt reglerna.

Kan inte hitta något explicit som säger att man inte får registrera sitt CC-kort också, men är det någon som tror att man kan dubbeldippa här?
 
Last edited:

Friskytten

Medlem
Hej [Friskytten]!

Baserat på dina tidigare hotellvistelser, utmanar vi dig att bo minst 3 nätter på Radisson Blu i Skandinavien mellan 15 oktober och 20 december 2013! Anta utmaningen och tjäna Extrapoäng.

Varje steg omfattar två nätter. Du får självklart även ordinarie Extrapoäng för dina hotellnätter, oavsett hur det går i Hotel Challenge.

Gäller endast bokningar på Hotell, konferens och airport hotel - Radisson Blu Hotels & Resorts


Anmäl dig senast 14 oktober 2013!


7 nätter ger 24 000 EBp för mig.
 
Fick också den här utmaningen.

3 nätter = 6000 poäng
5 nätter = 12000 poäng
7 nätter = 24000 poäng


Utmaningen är Personlig och går inte att skicka vidare.
 

jumbooze

Medlem
Baserat på mina (vistelser = 0 på radissonblu) även om jag bott inom Club Carlsson så ska det bli skoj och se om man ens är med
 

taxvalp

Medlem
Fick precis samma. Med den inflation som är i Eurobonus nu känns 12000 poäng knappt värt att gå upp på morgonen för (eller snarare gå och lägga sig som i det här fallet)...
 

Igorius

Medlem
Baserat på dina tidigare hotellvistelser, utmanar vi dig att bo minst 3 nätter på Radisson Blu i Skandinavien mellan 15 oktober och 20 december 2013!


Fick samma erbjudande. Lite lustigt med tanke på att jag gick med i Club Carlson för någon vecka sedan och postade min enda vistelse sedan dess till Flying Blue...
 

Friskytten

Medlem
Kan inte hitta något explicit som säger att man inte får registrera sitt CC-kort också, men är det någon som tror att man kan dubbeldippa här?

Det står ju "Baserat på dina tidigare hotellvistelser" och i mitt fall har jag alltid bokat med CC-inloggningen.

Jag kan inte se att man matar in EB-nummer i bokningsproceduren så jag antar att EB/CC samkör sina databaser? :confused:

Kan förmodligen funka att "dubbeldippa" i denna kampanj...?
 
Det står ju "Baserat på dina tidigare hotellvistelser" och i mitt fall har jag alltid bokat med CC-inloggningen.

Jag kan inte se att man matar in EB-nummer i bokningsproceduren så jag antar att EB/CC samkör sina databaser? :confused:

Kan förmodligen funka att "dubbeldippa" i denna kampanj...?

Her enbart bott 3 nätter på Radisson i år vad jag kan minnas och 2 st gånger 2012.....

Kampanjkod tack?

Den är personlig tyvärr via länk i mailet.
 
Toppen