Senaste nytt

Bokningsklass i SAS appen visar fel?

Joshua

Medlem
Hej!

Har en resa ARN-ORD-CPH-ARN bokad i C klass (bonusresa) men i sas appen visar den att resan är i SAS plus?

Samma sak gällande en resa med LH som är i C klass men även där står det SAS plus.

Någon annan som har samma senario?
 
Har en bokning i C ARN-CPH-PEK-CPH-ARN. På vägen ut appen visar att resan är i Plus och på vägen hem i C. Antar att den första segmenten avgör hur man visar detta. När jag kollar bokningen på SAS.se då har vi platser i C också på avgången CPH-PEK.

Du kan ta det lugnt.
 

Joshua

Medlem
Har en bokning i C ARN-CPH-PEK-CPH-ARN. På vägen ut appen visar att resan är i Plus och på vägen hem i C. Antar att den första segmenten avgör hur man visar detta. När jag kollar bokningen på SAS.se då har vi platser i C också på avgången CPH-PEK.

Du kan ta det lugnt.

Bugg alltså, sas.se visar korrekt ser jag men underligt då bonusresan är C rakt igenom men sista leget CPH-ARN är då såklart sas plus och därav visar dem så på hela bokningen?
 

sunkan

Medlem
Jag har en awardbokning med EB-poäng med Thai i first. I appen står den som SAS GO... Jag räknar kallt med att allt är ok då jag har en bekräftad plats 1F i en 380.

/Christian
 

VonMögen

Medlem
Hej!

Har en resa ARN-ORD-CPH-ARN bokad i C klass (bonusresa) men i sas appen visar den att resan är i SAS plus?

Samma sak gällande en resa med LH som är i C klass men även där står det SAS plus.

Någon annan som har samma senario?

Har liknande resa bokad till USA. Står även den som SAS Plus på appen men C på sas.se. Så du kan vila på hanen ett tag till, SAS vet om problemet med appen :)
 
Toppen