Senaste nytt

Inofficiell Göteborgsträff, torsdag 24 oktober, kl 18, Incontro

David

Medlem
Hej!

Schemat säger att det dags snart igen och då startar jag en tråd om nästa inofficiella Göteborgs-träff. Vill välkomna nya deltagare, jag vet att några Göteborgare som inte tidigare deltagit skall med på BC001-eventet helgen efter och det vore trevligt att ha med er även på våra lokala träffar.

När: Torsdag 24:e oktober, kl 18
Var: West Coast på Hotell Gothia Towers

Hur ser det ut med intresset?

Kommer:
David
GOTATH
cantona
kristerj
SvartMjolk
Flood

Kanske:
Ghoose
SEGOT

Uppdatering 17/10:
Pga abonnering av Incontro förlägger vi träffen på West Coast istället.
West Coast är en västkustrestaurang med saluhallsskänsla. Restaurangen ligger i anslutning till Gothia Towers lobby.
 
Last edited:

MarcusC

Medlem
Hade vart väldigt trevligt ..men som vanligt är det svårt få tiden med småbarn och diverse events räcka till :(...Med tanke på BC001 på Lördagen får jag nog hålla mig hemma Torsdag kväll.
 

Ghoose

Medlem
Hade varit trevligt om vi kunde fått bjudit in olika "företagsrepresentanter" till träffarna. Hade gärna sett att SAS platsansvarig varit med så att man kunde tanka av lite idéer och frågor...

Bra idé?
 

David

Medlem
Hade varit trevligt om vi kunde fått bjudit in olika "företagsrepresentanter" till träffarna. Hade gärna sett att SAS platsansvarig varit med så att man kunde tanka av lite idéer och frågor...

Bra idé?

Låter som en bra idé men vi skall komma ihåg att detta fortfarande är inofficiella träffar som anordnas utanför Businessclass.ses regi. Jag tror att Martin Björnström kan plocka upp idén och så kan det ligga med i diskussionerna om hur man kan jobba med ev expansion av träffarnas omfattning i framtiden.

Vill representanter från GOT, SAS eller andra företag, även utan formell inbjudan, väldigt gärna komma så får de självklart gärna sitta vid vårt bord bara de anmäler sig i tråden. :)
 
Last edited:

Ghoose

Medlem
Förstår vad du menar men jag skulle tippa på att vi är några EBG/P och vi skall inte tala i BC's namn utan vårt eget. Jag menade mer som ett öppet diskussionsforum. MEN det hör nog hemma på en egen sittning, inte på en inofficiell träff ;)
 

SvartMjolk

Medlem
Jag är nu tillbaka i Göteborg efter mina månader ute på äventyr. Jag skulle vilja komma, men vet inte ännu hur det ser ut med jobb just den kvällen. Jag får kolla på jobbet i morgon och återkomma helt enkelt!
 
Toppen