Senaste nytt

Dubbla baspoäng

Fick just mail från SAS om detta:

Tjäna dubbelt på SAS i höst
Passa på att tjäna dubbla Baspoäng i höst – poäng som snabbare kvalificerar dig till Silver eller Guldnivå! Nu får du dubbla poäng på alla resor med SAS mellan Stockholm, Köpenhamn, Oslo och Helsingfors.

Allt du behöver göra är att anmäla dig och boka mellan 2-8 oktober och resa 9 oktober – 30 november 2013.

PS. Spännande nyheter väntar. Håll ögonen öppna – mycket är på gång för dig som EuroBonus medlem.
 

Malu

Medlem
Jag fick också detta nyss. Däremot inte erbjudandet om EBG för två SAS+, men då har jag redan klarat av min EBG-förlängning för pågående intjänandeår.

Det verkar vara väldig fokus på att få in bokningar på oktober och november för SAS. Sista chansen att visa svarta siffror för helåret? Jag hoppas det går bra. :)
 

GOTATH

Medlem
Nu blir det till att boka av och boka om hemresan i Plus från Oslo efter BC001! Ser att min biljett blivit 700kr billigare också. Synd bara att Sas hemsida inte är kapabel att boka av en biljett... :mad:
 

Friskytten

Medlem
OK, så nu är man anmäld och ser ut att få ut "vinst" från 3 olika kampanjer samtidigt:
Bonus Challenge 16/9-31/10
2xSAS+ Norden/Europa = EBG 30/9-31/10
2xBaspoäng mellan nordiska huvudstäder 9/10-30/11

Dessutom resor betalade med SAS Diners.

Är jag på ett sjunkande skepp? Hoppas inte :p
 

jumbooze

Medlem
Hmm, nu läser jag om och det står BASpoäng, innebär detta att det är det BARA bas dvs inte riktiga poäng utan bara status?
Då kan man ju bara glömma den då jag kvalificerar mha 2 SK plus istället.
 
Toppen