Senaste nytt

Skyways, City Airlines nya produkt

Adam

Medlem
Hej på Er!

Eftersom många är intresserade av vad som händer i GOT nu när Skyways tar över har jag tagit kontakt med dem för att fråga. Skyways kommer inte att fortsätta med Business class produkten som City hade. Det kommer inte finnas möjlighet att boka C-klassbiljetter överhuvudtaget. Servicen kommer bli lika för alla ombord. Frukostbox fram till kl: 09:00 och macka och dryck(inkl.alkohol från kl 09:00

Vad tror Ni om det? Tycker spontant det är lite synd att de inte kommer ha C-klass längre.
 

MarcusC

Medlem
Jaa...vad skall man säga, på ett sätt positivt med en produkt. Men vad är den "högsta" klassen skyways säljer? Med city airliners har man som EBG kommit in i business lounge etc. Kan man inte köpa C biljett med lounge är det ju lite trist. Och kommer knappast stärka skyways linjer, när city airliner haft en affärsrese inriktning. Så är frågan hur skyways kommer upplevas? Jag får erkänna jag är skeptisk, samtidigt finns ju underlaget för de flesta av citys linjer tror jag. Och GOt behöver dessa och fler direktioner varför jag ändå hoppas skyways lyckas (och kan komma med någon positiv nyhet snart, (tyvärr mest neddragningar etc ännu ju...)
 
Toppen