Senaste nytt

SAS "Säkra Guldkort"-kampanj

tob

Medlem
Fick precis följande i mail från Eurobonus:

"Just nu gör vi det extra enkelt för dig att behålla ditt Guldkort. Boka och res två tur- och returresor i SAS Plus mellan Norden och Europa med SAS mellan 30 september och 31 oktober så får du behålla ditt Guldkort.

Allt du behöver göra är att anmäla dig senast 6 oktober och boka och res 30 september till 31 oktober 2013*.

Ta första steget till att säkra ditt Guldkort redan idag. "

Skärmavbild 2013-09-30 kl. 11.14.43.png


Känns som en rätt bra deal..



/Moderator: Lade till bild på erbjudandet.
 

jumbooze

Medlem
Har precis fått denna :D Här ska bokas
Nu ska man bara hitta billigaste destinationen ex-cph...
 
Last edited:

cbroxe

Medlem
Hej!

Fick denna också! Har ni några tips vart man kan åka så billigt som möjligt i Plus? Finns det några "nära" destinationer? Ofta tycker jag att de billigaste alternativen ligger långt borta, typ Barcelona. VNO borde väl räknas, eller hur?
 

A380*G

Medlem
Jösses, hur nära är ni att återkvalificera er? Eller skickas denna kampanj även till den som står på noll legs/baspoäng?
 

sunkan

Medlem
Jag har precis också fått denna! Mitt medlemsår går ut i månadskiftet jan/feb och jag har en bra bit kvar till guld...

/Christian
 

TheEagle

Medlem
Är detta något som alla har fått? Har inte fått detta erbjudande och inte heller någon av de pointboosters som SAS haft på senare tid. Kollat så alla uppgifter är rätt i min profil på SAS EuroBonus men inga mail med EB-erbjudande.
Nu kommer jag visserligen fixa guld ändå, men inte med hjälp av SAS detta år…
 
Toppen