Senaste nytt

Tråden för oss som åker BC001

agehall

Medlem
Tycker det är dags att dra igång en tråd som handlar om BC001 för oss som åker och för alla som är intresserade av att hänga på.

Det kommer säkert att finnas en hel del att diskutera och det första som jag undrar är - vad gör vi när vi är klara i Oslo!? Vi som flyger hem till ARN är ju hemma ganska tidigt och det finns ju gott om utrymme för efterfest.

Vad säger folk?
 

jumbooze

Medlem
Utmärkt tråd!
Själv så åker jag (CPH-OSL-CPH), avgång är ju 13:00 för BC001 men frågan är hur tidigt ska man var där?
Nåja Martin kommer väl med mer info...
 

GOTATH

Medlem
Fortsätter festen i Sas Plus från Oslo till Köpenhamn... Känner på mig att resan till CPH kommer inte vara lika kul som den tidigare till CPH eller till OSL ;D
 
Last edited:

Dr. Miles

Expert
Om ni vill ha efterfest i Stockholm skulle jag rekommendera er starkt att boka ett bord på bar/restaurang för det är en lördag.

Jag kommer ihåg att Martin, Senator, sembl och andra hade problem att hitta bord efter vår invigningsresa av BC hörnor i SAS lounger i början av året.
6 pers nu på ARN EXP på väg och ta en drink på stan :)

Det blev ingen sista drink så nu är alla på väg hem

Om ni vill dricka en öl eller två på en lördag kväll utan bokning för 20 personer, blir det nog enklare att gå till någon krog i förorten, men inte i stan. :)
http://www.businessclass.se/forum/b...resa-till-bc-loungehoernor-15.html#post109755
 
Toppen