Jag har gjort det helt utan problem. Poängen följde med och den högre statusen behölls.
Fungerade inte alls för mig, kommer inte exakt ihåg vad det stod men något typ
Not possible bla bla your request has been sent forward to guest service who will contact you.
Fast det gjorde de aldrig.
Lite skumt var det väl
Promo för 2 år sedan
Hilton HHonors is offering a one time only offer of 2,500 HHonors Bonus points as a thank you for your patience as they upgrade their online systems
Så jag öppnade flera konton med olika e-post adress och hade tänkt flytta ihop alla poäng
till ett konto, gick inte en enda gång.
Jodå jag har också ett konto i reserv om jag inte lyckas återkvalificera mig, men jag
tänker tömma det gamla inte försöka slå ihop dem.
Naturligtvis, men man vet ju inte vad de tycker är värt att stoppa.
Man fick ingen förvarning att det skulle gå iväg ett meddelande till kundtjänst
så det gick inte att undvika.
Ok, håller mig nog lugn med att kombinera nått i ett tag och försöker tömma kontot som ska avslutats.
Sen om det blir en slatt över så kanske jag testar.
vart nått konto stängt eller avslutat för dig?
I värsta fall få man skaffa ett nytt HH Gold...