Senaste nytt

Combine accounts?

FF#1

Medlem
Normalt så brukar många bonusprogram vara kinkiga att medge sammanslagning av konton, men på Hilton finns den funktionen?

Någon som har några erfarenheter av att kombinera konton på Hilton?

Har två konton som bör slås ihop på ett tag.
 

FF#1

Medlem
Jag har gjort det helt utan problem. Poängen följde med och den högre statusen behölls.

Det låter lovande, då ska jag bara vänta in att guldstatusen går ut på det ena kortet i början på nästa år innan jag "mekkar" ihop det med det nya guldkortet.
 

Homer

Medlem
Fungerade inte alls för mig, kommer inte exakt ihåg vad det stod men något typ
Not possible bla bla your request has been sent forward to guest service who will contact you.
Fast det gjorde de aldrig.
 

FF#1

Medlem
Fungerade inte alls för mig, kommer inte exakt ihåg vad det stod men något typ
Not possible bla bla your request has been sent forward to guest service who will contact you.
Fast det gjorde de aldrig.

Aj..aj då... hade du skumma konton eller var de bara två vanliga?

Jag har ett "Visa infinite" baserat som går ut snart med en massa poäng samt till guld med en del poäng med mer giltighets tid.
 

Homer

Medlem
Lite skumt var det väl :eek:
Promo för 2 år sedan
Hilton HHonors is offering a one time only offer of 2,500 HHonors Bonus points as a thank you for your patience as they upgrade their online systems
Så jag öppnade flera konton med olika e-post adress och hade tänkt flytta ihop alla poäng
till ett konto, gick inte en enda gång.

Jodå jag har också ett konto i reserv om jag inte lyckas återkvalificera mig, men jag
tänker tömma det gamla inte försöka slå ihop dem.
 

FF#1

Medlem
Lite skumt var det väl :eek:
Promo för 2 år sedan
Hilton HHonors is offering a one time only offer of 2,500 HHonors Bonus points as a thank you for your patience as they upgrade their online systems
Så jag öppnade flera konton med olika e-post adress och hade tänkt flytta ihop alla poäng
till ett konto, gick inte en enda gång.

Jodå jag har också ett konto i reserv om jag inte lyckas återkvalificera mig, men jag
tänker tömma det gamla inte försöka slå ihop dem.

Låter som en typisk sak att försöka spärra i systemet.
Kan tänka mig att två olika kreditkorts promotions eller andra liknande saker inte flaggar upp lika starkt.
 

Homer

Medlem
Naturligtvis, men man vet ju inte vad de tycker är värt att stoppa.
Man fick ingen förvarning att det skulle gå iväg ett meddelande till kundtjänst
så det gick inte att undvika.
 

FF#1

Medlem
Naturligtvis, men man vet ju inte vad de tycker är värt att stoppa.
Man fick ingen förvarning att det skulle gå iväg ett meddelande till kundtjänst
så det gick inte att undvika.

Ok, håller mig nog lugn med att kombinera nått i ett tag och försöker tömma kontot som ska avslutats.
Sen om det blir en slatt över så kanske jag testar.

vart nått konto stängt eller avslutat för dig?

I värsta fall få man skaffa ett nytt HH Gold...
 

A380*G

Medlem
Ok, håller mig nog lugn med att kombinera nått i ett tag och försöker tömma kontot som ska avslutats.
Sen om det blir en slatt över så kanske jag testar.

vart nått konto stängt eller avslutat för dig?

I värsta fall få man skaffa ett nytt HH Gold...

Jag kombinerade mina två, flyttade bara över poängen till det jag ville ha kvar. Inga problem.
 
Toppen