Senaste nytt

Marriott Rewards - Någon mer som fått detta?

henrik l

Medlem
Your Elite Membership Renewal Profile as of 29/08/2013
23 Current Room Nights
27 Room Nights Needed to Renew Gold Elite Membership Status

A Golden Opportunity

Dear henrik l:

As a way to thank you for staying with us this past year, we'll renew your Gold status with fewer nights. If you stay with us just 14 nights between 1 October and 31 December 2013, you'll maintain your Gold status through February 2015, which means you'll continue to enjoy:
• Guaranteed lounge access at JW Marriott®, Autograph Collection® Hotels, Renaissance® Hotels or Marriott® hotels (excluding resorts)
• Room upgrade
• Complimentary high-speed Internet access
• 25% bonus on Marriott Rewards® points

The best part? You're already registered, so all you have to think about is where you'll stay next. Book today, and take advantage of this golden opportunity.

Sincerely,

Your Marriott Rewards Team


Det kom ju lägligt med tanke på att jag har bokat 20 nätter i HK. Funderar på om det kan vara en reaktion på min klagan på att jag inte har fått något Mega Bons erbjudande. Jag skicka ett brev idag via deras hemsida. Då kommer jag ju att bo där 14 dagar i alla fall;)
 

David

Medlem
Nix, men lever även detta år på roll over nights från 2012 för att behålla Platinum. Nästa år blir det dock svårt att återkvalificera och det vore ju schysst att få något liknande erbjudande då.

Får helt enkelt försöka att nå lifetime gold för att slippa bry sig framöver... Går dock inte så fort längre när man inte bor på Marriott för jämnan.
 

henrik l

Medlem
Your Elite Membership Renewal Profile as of 29/08/2013
23 Current Room Nights
27 Room Nights Needed to Renew Gold Elite Membership Status

A Golden Opportunity

Dear henrik l:

As a way to thank you for staying with us this past year, we'll renew your Gold status with fewer nights. If you stay with us just 14 nights between 1 October and 31 December 2013, you'll maintain your Gold status through February 2015,

Har aldrig fått ett förnyat guldkort levererat så snabbt. Återkvalade i oktober och igår kom det nya kortet som gäller till Mars -15.
 
Toppen