Senaste nytt

SJ.se utsatt för "IT-attack"

henrik l

Medlem
a) Är konduktörerna medvetna om detta, så dom stackars passagerna slipper tilläggsavgifter.
b) Man kanske skulle åkt tåg nu. När typ 100-200 resenärer ska köpa biljett på tåget, gissar jag att konduktörerna ger upp.
 

agehall

Medlem
b) Man kanske skulle åkt tåg nu. När typ 100-200 resenärer ska köpa biljett på tåget, gissar jag att konduktörerna ger upp.

VARFÖR!? Tåg suger på alla sätt och vis. Och dessutom skulle man inte få poäng för att sitta där heller om man inte lyckas lösa en biljett. Helt värdelöst...
 

Jacob

Medlem
Enligt SJs pressavdelning är det följande som gäller just nu:

Har du redan köpt biljett men ej kunnat hämta ut den är du välkommen att kliva ombord. Ska du resa med SJs tåg hänvisar vi till biljettförsäljning ombord, utan extra avgift, på respektive tåg till dess IT-problemen är lösta.

Vi arbetar intensivt med att lösa IT-problemen.
 

Palazzi

Medlem
Regionala automater funkar fortsatt då det är ett separat system. Resbutiken, appen o internet ligger alla nere. Räknar med lösning först ikväll...
 
Toppen