Senaste nytt

Hotelltips på Curacao? Samt tips på aktiviteter?

Storsteffe

Medlem
Inspirerad av AA:s deal HEL-CUR blir det en resa dit i vinter, blir nog så att jag bokar från Svedala då jag blir latare och latare med åren, möjligtvis lägger jag in en långhelg i HNL under resan om jag kan få med min bättre hälft på tåget, för ett roligt avbrott och 2 guldkort till familjen(har precis missat det 2 år i rad nu :mad:).
Då är ju det stora mest ångestladdade problemet vilket hotell ska man välja? Reser med sambon för att koppla av så partyhatten lämnas hemma :confused:

Budget:
Ca 2500, lite flytande beroende på vad man får, gärna billigare :).
Läge:
Strand och pool ett krav från "chefen".
Övrigt:
Saker att göra och se, ska man hyra bil?
 

Senator

Moderator
Hej,

Jag håller på att sammanställa sista delarna av fas 1 av sommarresan tillsammans med grabbarna. Om jag hinner under helgen skall jag skriva ihop även Curacao delen inklusive hotellrekommendationer.
 

Treo

Medlem
Bil bör man absolut hyra för att kunna ta sig till de små "strandvikarna" där man kan bada och snorkla mer eller mindre ostört. :)Trafiken är lugn och skyltningarna bra. Var uppmärksam på att vissa uthyrare kan skjutsa dig ganska långt till sin depå.
 

Homer

Medlem
Curaçao 4th Night Free - Hilton Curacao Resort

Det står att man måste boka senast den 15/9 men jag fick nyss - 16/9 på kvällen - igenom en bokning
hittar man någon bättre deal så är det avbokningsbart utan kostnad

Cancellation Policy
If you wish to cancel, please do so 1 day prior to arrival to avoid cancellation penalties.


Curaçao 4th Night free

Spend an Extra Day in Paradise on Us. Enjoy your 4th Night Free at Hilton Curacao Resort.

The perfect excuse to Getaway to Paradise: Warm sandy beaches, cool ocean breezes, sparkling emerald seas… With our 4th Night FREE offer, all that’s missing is you. Come, refresh and unwind with a Curaçao vacation.

Hilton Curacao is offering you the 4th night free when you book 3 nights at the beautiful beachfront Hilton Curacao Resort. And with additional great value for families you won’t want to miss this offer. Children under 18 yrs stay free (when in room with adults).

But act fast to take advantage – this is a limited-time only offer.

Book by: September 15th, 2013

Travel Though: December 15th, 2013
 

Storsteffe

Medlem
Nja har massor med frågor egentligen men tror jag avstår då jag gärna lär av mina misstag, det liksom halva nöjet efteråt ;)
En sak bara, sambon vill simma med delfiner nått tips om det?
 
Toppen