Senaste nytt

US domestic cross country - Vad göra under flygningen?

Patrik

Medlem
Hej,

jag ska flyga inrikes i USA EWR-LAS med CO,
en 757-300, tyvärr i ekonomiklass i 5h45min således, utan AVOD och med BOB (som var redigt mager utbudsmässigt, ingen champange...*snyft*), så jag mottar gärna tips om vad jag ska sysselsätta mig med under denna relativt långa flygning.

Jag har lyckats få en plats på rad 14, som verkar vara för deras guldkunder och rapporteras ha 32" istället för 31" utrymme mellan stolarna.
 

eramag

Medlem
Du kan njuta dina 32" of freedom :) Eller så kan du språka med din stolgranne. Som således borde vara guldkund och säkert ha något kul att berätta om de amerikanska bolagen och flygplatserna.
 

Alf

Medlem
Skaffa en i-Pad om du inte har någon och ladda hem en bra bok att läsa. Det är helt kostnadsfritt att ladda e-böcker från sitt bibliotek.
Eftersom jag lätt somnar när jag läser en bok så kanske du även får en välbehövlig vilostund på köpet. Du kan ju alltid köpa en wirre till läsningen även om det inte är lika roligt som att få den gratis.
 

eramag

Medlem
Istället för en bok kan du taktikdricka i loungen och somna på beskedliga 5 minuter efter take off. Sparar dig plats i handbaggaget! ;)
 

Patrik

Medlem
Just 757-300 står som enda typ 0% completed för DirectTV, så jag misstänker att det inte kommer vara något sådant ombord. Hänger små LCD skärmar var tredje stolsrad.
 

Patrik

Medlem
Hur är utbudet av böcker till iPad? Och ergonomin, känns som den inte är världens mest lämpade att ha som bok, blir det inte tungt?
 

JensE

Medlem
Finns även en hel del 737-800 som inte har det pga strulet med koito stolarna.
757-300 saknar även dom IFE men ska få DirecTV under 2012

Edit: såg 737-300 men givetvis så var det 757-300 det handlade om och inget annat!
 
Last edited:

Alx

Medlem
Ta med dig en Ipad eller liknande och kör på planets wifi! Brukar ofta gå att få gratis eller kraftigt rabatterad wifi från gogo! :)
 
Toppen