Senaste nytt

Biljett till Kapstaden i november

Mr.T

Medlem
Hej, ska till Johannesburg och jobba i November och behöver en biljett. Jag har skrivit fel i rubriken och jag menar November

Varifrån vill du börja din resa? Arlanda, men ifall det finns en väldigt bra deal från en annan stad i Europa kan resan påbörjas där
Var är din destination? Kapstaden
När vill/behöver du resa ut? 9 November, kan åka ett par dagar tidigare men inte senare.
När vill/behöver du komma hem? Har planerat att åka hem den 15 efter klockan 15:00 men kan åka senare ifall det finns en bra deal
Hur länge vill du vara borta? 6 Nätter
Hur många personer som skall resa? 1 Vuxen
I vilken kabinklass? Business
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst *A, men ifall priset är rätt så funkar alla bolag
Vad är din budget? Mellan 10-20tkr. har hittat på Emirates för 21 men skulle få det lite billigare
Vad är det viktigaste för dig? Att det är en bra business class produkt för ett bra pris
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej

Hoppas ni kan hitta något, uppskattar all hjälp :)
 
Last edited:

ucce

Medlem
Finns BA också aktuella datum för 22,5KSEK även om det är mer än du hade tänkt. Det är min standardcarrier till JNB/CPT - oftast billigare än LH/LX i C och betydligt kortare flygtider är gulfbolagen. Jag bokar mycket WTP också och har i 90% av fallen lyckats uppgradera till CW
 
Last edited:

agehall

Medlem
Fast ET har imho sämre flygtider och sämre layover i ADD. Så här tycker jag det finns helt objektiva grunder för att välja bort dem om man ska jobba.

Därtill kommer min kanske mer subjektiva åsikter om bolag baserade på den afrikanska kontinenten...
 
Toppen