Senaste nytt

Seat Diagram

sembl

Medlem
Inte för att det drabbas oss med BC syndromet... men det stämmer väldigt bra

h42B01155.jpg
 

Senator

Moderator
Jag skulle också vilja slänga in Murphy's law vilket är:
En söt/vacker kvinna sitter bredvid en när man flyger med sin fru/flickvän.

Två observationer: sällan snygga/vackra kvinnor i BC och FC. Till och med jag med mina 41 år känns som en ungdom i BC och FC. Kan bara minnas en väldigt attraktiv ung, vacker kvinna precis klar med plugget på väg till intervju med någon Investment Bank i Canary Wharf på SAS Affärsklass till LHR. Annars obefintligt problem i BC eller FC.

Som jag sa till Sembl, har jag aldrig observerat den där "Super Hot Girl you saw at Gate C-12" framför rad 10. Vi diskuterade varför vi aldrig satt bredvid någon som detta. Svaret enkelt: vi sitter aldrig på rad 10 och bakåt :)
 

Dr. Miles

Expert
Två observationer: sällan snygga/vackra kvinnor i BC och FC. Till och med jag med mina 41 år känns som en ungdom i BC och FC. Kan bara minnas en väldigt attraktiv ung, vacker kvinna precis klar med plugget på väg till intervju med någon Investment Bank i Canary Wharf på SAS Affärsklass till LHR. Annars obefintligt problem i BC eller FC.

Som jag sa till Sembl, har jag aldrig observerat den där "Super Hot Girl you saw at Gate C-12" framför rad 10. Vi diskuterade varför vi aldrig satt bredvid någon som detta. Svaret enkelt: vi sitter aldrig på rad 10 och bakåt :)
Det är bara vi som flyger med familjen i Economy class som får chansen att sitta bredvid snygga/vackra kvinnor. ;)
 
Har träffat på två riktiga donnor när jag rest. En gång på flyget från GVA och en annan gång på Öresundståget till Malmö. Båda två gånger var riktigt trevliga och minnesvärda. Håller kontakten med en av dom fortfarande (den andra skulle precis gifta sig) :)
 

sembl

Medlem
senator vi konstaterade väl att det är störst chans att träffa på den där donnan sista raden i economy med kass recline. Jag har inte dock vågat mig på den där teorin ännu men väl att checka in bland de sista med så högt SEQ som möjligt, satt mig så långt bak som jag vågar, valt platsen som jag blivit tilldelad etc etc. Inget hjälper.
 

vega

Medlem
Två observationer: sällan snygga/vackra kvinnor i BC och FC. Till och med jag med mina 41 år känns som en ungdom i BC och FC. Kan bara minnas en väldigt attraktiv ung, vacker kvinna precis klar med plugget på väg till intervju med någon Investment Bank i Canary Wharf på SAS Affärsklass till LHR. Annars obefintligt problem i BC eller FC.

Som jag sa till Sembl, har jag aldrig observerat den där "Super Hot Girl you saw at Gate C-12" framför rad 10. Vi diskuterade varför vi aldrig satt bredvid någon som detta. Svaret enkelt: vi sitter aldrig på rad 10 och bakåt :)

Hmmm.... Okej Senator, du är räddad av att vi faktiskt aldrig har flugit ihop, men Sembl!!! Vad är ditt försvar?? Vi flög ju FC (förvisso AA domestic) ihop där vi satt brevid varandra. Och sedan komma och säga att du aldrig har suttit brevid en superhot girl?!?!? ;)
 
Toppen