Senaste nytt

Sitter jag i rätt lounge i Zürich?

Sakoz

Medlem
Godmorgon! Jag sitter i Swiss Senator loungen; Terminal A på Zürich och kommer att vara här hela dagen.Min flight går först 19:45 ikväll. Har jag valt rätt lounge eller ska jag göra mig besväret att ta mig ända bort till Terminal E och Swiss Panorama lounge i stället? Där finns också någon Priority Pass lounge. Eller ska jag köpa en avbokningsbar F och gå till Emirates loungen i stället? ;) Jag vet att det finns en tråd om SWISS loungerna på Zürich men hittar den inte just nu. Svara gärna snabbt om Ni kan. :)
 

Sakoz

Medlem
Var där i går på möte och botansiserade sen runt lite i stan, och har inte så där jättestor lust att flacka omkring idag igen.
 

Adam

Medlem
Vill minnas att de hade en jättelång bardisk där man kunde beställa drinkar, typ mojito! Då hinner du komma i form innan 19:45
 

Sakoz

Medlem
Helt rätt Adam, jag gick upp till lång baren och hämtade en mojito, tack för drink tipset! Tror jag ska ta en för varje person som skriver i den här tråden. :)
 

Sakoz

Medlem
Ställ inte till det för mig så de blir denied borading :D :D Tänkte ev. ta hyrbil Hertz eller Sixt från Arlanda då risken att missa tåget finns. Men jag får nog lägga ner det, och i värsta fall ta tåget 00:50 men så kul är det inte att sitta och uggla i Sky City.
 

A380*G

Medlem
Vad har de serverat för mat idag? Min erfarenhet är att LX SEN lounge har relativt dålig (dåligt utbud) mat. LH SEN är betydligt bättre!
 
Toppen