Senaste nytt

Någon som testat Marriott Courtyard Hotel Stockholm?

Calle

Medlem
Är det någon som testat detta relativt nya hotell.

Marriott brukar ju vara ganska bra, och läget är inte illa heller, ett stenkast från Norrmälarstrand.
 

JacobGBG

Medlem
Jag antar att ni tänker på Courtyard Kungsholmen? Som Marriott Gold så måste jag då påpeka (näsan i vädret) att CY inte är full-service Marriott hotell och ska inte förväxlas med nivån på Marriott, Renaissance, Autograph eller JW hotellen.

Jag kommer att nyttja en intjänad bonusnatt där i början av Juni. Avger rapport efter det...
 

jth

Medlem
Restaurangen i huset är trevlig, Björk Bar&Grill, har ätit middag där flera gånger.
Har dock inte bott på hotellet, men jag har hört många som varit nöjda. Det kan vara lite lurigt att hitta till om man åker kommunalt eftersom det ligger med fasaden söderut, dvs man kommer "bakifrån" om man tar tunnelbanan till Fridhemsplan. Någon anmärkte på att minibaren i rummet inte var fylld och att det inte fanns någon roomservice :)
Men det finns ju alltid en 24-timmars Shellmack i kvarteret bredvid :)
 
Vi anlitar hotellet ganska ofta på jobbet på grund av ligger bara stenkast från vårt kontor. Bra standard och själv också övernattat där. Sköna och stora sängar och annars också fräch hotel.
 

JacobGBG

Medlem
Jag har en 1-natts credit på detta hotell (som nämnt ovan) som jag inte kommer att hinna använda innan den går ut den 30/9. Så om någon av våra tappra administratörer, som gör ett lysande jobb med att hålla igång denna site, har vägarna förbi Stockholm så skicka ett PM så kanske denna credit kan komma till nytta om ni har vägarna förbi Sthlm.
 
Jag har en 1-natts credit på detta hotell (som nämnt ovan) som jag inte kommer att hinna använda innan den går ut den 30/9. Så om någon av våra tappra administratörer, som gör ett lysande jobb med att hålla igång denna site, har vägarna förbi Stockholm så skicka ett PM så kanske denna credit kan komma till nytta om ni har vägarna förbi Sthlm.

Hela redaktionen bor i Stockholm förutom Gustav som passerar förbi med sin lilla dotter lite då och då från Helsingfors. Låter helt fantastiskt om han kunde få tillbringa en natt på Marriott! :D
 

Gnopps

Medlem
Hela redaktionen bor i Stockholm förutom Gustav som passerar förbi med sin lilla dotter lite då och då från Helsingfors. Låter helt fantastiskt om han kunde få tillbringa en natt på Marriott! :D
Hehe, tack för erbjudandet SocialAdept. Det är nog inte troligt att jag kommer i Stockholm ännu i september dock.
 

JacobGBG

Medlem
Hela redaktionen bor i Stockholm förutom Gustav som passerar förbi med sin lilla dotter lite då och då från Helsingfors. Låter helt fantastiskt om han kunde få tillbringa en natt på Marriott! :D

Jag ska slå Marriott Gold linjen en signal när dom vaknat för att kolla om detta är möjligt att genomföra. Reservationen BÖR kunna göras från mig men stå i annans namn om jag förstått snacket på FT rätt men säkrast att låta Gold customer support svara på det. De brukar vara rätt service-minded.
 
Toppen