Senaste nytt

OptionTown Flexible Reward Option och Empty Seat Option

agehall

Medlem
Vi diskuterar ju ofta UTO här, men är det någon som ens testat att registrera sig för deras andra varianter, dvs FRO eller ESO?
 

Jonas C

Medlem
Hur ofta fungerar seat block? :p
Fritt säte bredvid är faktiskt riktigt skönt! :)

På LH Gruppen har det fungerat bra för min del. Vill enbart minnas en handfull flygningar där mittensätet har varit fullt. Men å andra sidan så brukar jag ofta sätta mig ganska långt bak i planet. Sitter man längre fram så funkar det nog mer sällan…
 

AABack2ARN

Medlem
Någon som ens har en idé vilka belopp det rör sig om avseende ESO via OptionTown?

SAS tar 1000SEK för inrikessegment och 1500SEK för intrascandinaviska /europeiska segment. På longhaul i SAS Go verkar det vara baspriset för resan.
 

A380*G

Medlem
På LH Gruppen har det fungerat bra för min del. Vill enbart minnas en handfull flygningar där mittensätet har varit fullt. Men å andra sidan så brukar jag ofta sätta mig ganska långt bak i planet. Sitter man längre fram så funkar det nog mer sällan…

Skulle aldrig betala en krona extra för seat block på shorthaul - på longhaul händer det sällan, men på en full flight med LH A343 PVG-FRA var det endast två platser lediga i Y. Jag satt på 30K med 30H blockad och en annan SEN satt på 30A med 30C blockad - trevlig flygning ensam vid emergency exit!
 
Toppen