Senaste nytt

Har jag blivit Pandion eller är det något fel?

Dr. Miles

Expert
Jag skickade ett e-mail till "sascustomercare@sas.[B]se[/B]" igår och jag fick ett automatsvar e-mail från "Pandion.NO@SAS.[B]no[/B]".

From: "PANDION.NO@SAS.no" <PANDION.NO@SAS.no>
To: Dr. Miles
Subject: EuroBonus bekrefter at din e-post er mottatt

Takk for din e-post.

Ditt saksnummer er: XXXXXXXXXXX

Dette er en automatisk bekreftelse på at din e-post er mottatt.

Henvendelser vedr. EuroBonus relaterte spørsmål vil bli behandlet mandag
til fredag 08 - 16.

Hvis din henvendelse gjelder:

1. Fremtidig reise - vennligst ring 05400 (+4791505400 fra utlandet)

2. Synspunkter/feedback på allerede gjennomført reise, vennligst benytt
www.sas.no/feedback

Är jag på väg att bli Pandion? (inte sannolikt)
Eller är det en vanlig procedur hos SAS när en EBG skickar ett mail till kundtjänst?

För er information, mitt SAS konto visar att jag är (fortfarande) EuroBonus Gold.
 

olsson

Medlem
Jag har aldrig fått ett automatiskt genererat med ett saksnummer i mailet. Och de som har med synpunkter (klagomål om förseningar och deras dåliga behandling och skadat bagage) har antingen kommit med från
SAS Customer Care <noreply@flysas.net>, <customercare@sas.se> eller <customercare@sas.se>

Det bästa är när man får mail från noreply som inte svarar på allt man klagade på eller bad om. Så får man lägga in ett nytt ärende och vänta ännu mer. Pfft.
 
Toppen