Senaste nytt

[Business Class] Island - Kina T/R 8.000 SEK (Icelandair + China Southern + KLM)

Snubblade över denna härliga deal på ett polskt forum för någon dag sedan men glömde skriva ut den.
Anyways. Icelandair tillsammans med China Southern erbjuder fina priser till Kina. Mistake fare?

Det går även att åka med KLM 747 som jag tagit fram i förslaget nedan om man föredrar det före CZ A330.
Peking, Shanghai & Guangzhou ligger på 8.000 SEK men det fungerar med andra städer också.

Jag sitter i skrivande stund och försöker kolla efter alternativ så man slipper visum. Återkommer när jag kikat lite mer men tills vidare kan ni utforska lite själv.

iceland.png
 
Last edited:

Dr. Miles

Expert
Jag kommer inte ihåg datumet men China Souther kommer att använda Boeing 787 till London. Så om det går att flyga via London kan det bli intressant.
 
Det går även att åka med Air France och om man vill slippa visum till exempelvis Guangzhou så åk via Amsterdam dit och via Paris hem.
 
Last edited:
Det är storartat av dig att du hjälper CZ att täppa igen deras misstag. De kommer säkert inte att tacka dig.

Nej, men jag tycker att folk här på businessclass.se ska få chansen att boka.
Alla sitter inte och letar igenom polska forum med google translate efter deals.

Edit: Dessutom ser jag nu att det här ligger ute på flyertalk också och då är det bara en tidsfråga så varför inte ge folk här chansen innan den är borta?
 
Last edited:
Toppen