Senaste nytt

SAS EuroBonus Point bargains: SAS Go till USA, boka tom 09 sep, resa 13 jan - 31 mar 2014

Bamsefar

Medlem
Är det bara jag som inbillar mig, eller har SAS slutat med Eco Extra (dvs SAS Plus) för EuroBonus poäng ? Numera verkar enbart Eco och Business existera för EB poäng ?
 

agehall

Medlem
Det blev något strul när man gjorde ändringen Economy Extra -> Plus, så därför går det inte att boka för poäng just nu. Däremot är ambitionen, vad jag vet, att fixa detta. Frågan är bara när det görs. 2020?
 

perhall

Medlem
Jag har också fått intrycket att det bara finns Economy el Business. Men inte hela världen, Plus är ju minst prisvärt för poäng, kan jag tycka./Per
 

Silferlood

Medlem
Jag saknar då de hade Superdeals, ex till New York för 20000 poäng för en tur & retur, det var tider det! MEN, det är bra att de har rabatter på sina longhaul ;).
 
Är de någon som slog till på de här erbjudandet? Ska man slå till och sedan avboka om de är så att de kommer något mer attraktivt på julkalendern? Har enbart 52259 EB points
 

perhall

Medlem
Jag har nyss tömt med 3xresor med familjen och har bara ca 80000EBP. Problemet är ju att det tar lite tid innan poäng krediteras. Har man 425000EBP så är det ju lugnt men jag kommer ha ca 200000 i december och jag vill kunna boka så snart bra erbjudanden dyker upp, att vänta på kreditering funkar ju inte för då är dagen slut. Och dessutom är det väl mest på morgonen som det finns mycket platser kvar om man t ex vill hoppa på USA i C med julkalenderrabatt./Per
 
Toppen