Senaste nytt

Halvt inställd First till Sydney - kom med förslag!

Jag är bokad på NH210 FRA-NRT i nya ANA first, sedan vidare till Sydney. En resa på 14 dagar, som nu inte går att genomföra pga en kombination av jobb och barnvaktsproblem.

Det vore synd att missa NH F så något ska man väl kunna ordna, jag lan vara borta 3-4 dagar.

Utresa 16/9 NH210, landar 17/9 15:05. Har hittat TG 677 (A380 First) till BKK senare samma dag och sedan TG F A346 till MXP och vidare hem. Vore dock roligare att inte flyga TG. Några förslag? (USDM award)
 

ACervin

Medlem
Har precis tillbringat en timme, med en trevlig dam från USDM för att hitta en CPH-BNE i oktober. Vilket var ganska knöligt då det jag hade hittat på Award Nexus inte var tillgängligt hos USDM. Det blev Thai via MXP på det långa benet. För att komma till saken så hade jag gärna provat Austrian BKK - VIE jag tror det är den nya kabinen och så bra mat på det. Det är visserligen inte First. Så kanske istället, ett litet skutt till SIN och sedan Singapore Airlines till FRA eller LHR i First?
 

cmj

Medlem
Hur ser det ut med Asiana från NRT till Europa via ICN? Dom har väl First på kärran till FRA?!

Eller Air China via PEK?!
 
Last edited:
Singapore Airlines är inte tillgängligt med USDM såvitt jag vet. Vill inte flyga C :)

Asiana vore najs men jag flyger dom två gånger i November i First så det blir lite upprepning. Air China låter inte som något för mig. Tror jag har besvarat min egen fråga :)
 

A380*G

Medlem
Singapore Airlines är inte tillgängligt med USDM såvitt jag vet. Vill inte flyga C :)

Asiana vore najs men jag flyger dom två gånger i November i First så det blir lite upprepning. Air China låter inte som något för mig. Tror jag har besvarat min egen fråga :)

SQ F finns till DEL, sen kan du åka vidare i LH C B748i till FRA. Jag gör den rutten på tisdag.
 
Toppen