Senaste nytt

Erfarenheter av TravelHeroes.se?

Jag halkade in på TravelHeroes hemsida och jag har sett deras butik intill Mood gallerian i city. Skickade en inbjudan via mail om att få ställa ut på vårt event i onsdags men fick inget svar överhuvudtaget.

Någon som har erfarenhet av företaget? Mycket yta och lite innehåll?
 

rvarttinen

Medlem
Köpt en del grejor i butiken. De har många praktiska, och roliga, grejor som kan behövas på en resa. Bland annat praktiska attiraljer för att packa skjortor från Eagle Creek. En del annat har det också blivit... personalen har varit hjälpsam och visat sig kunnig.
Hyllan med guideböcker lämnar jag dock nog därhän och går till någon bokhandel istället. Om de inte har utökat den på senare tid...
 

Bernie

Medlem
Köpt lite småprylar i butiken, de har alltid varit trevliga. Även fått bra och hyfsat snabbt bemötande via e-post när jag efterfrågade en väska som utgått ur sortimentet. Det verkar tyvärr inte gå så bra för dem enligt allabolag.se.
 

Jocke08

Medlem
Vet att de hade betydligt störra planer när de sökte investerare för ett par år sedan. Som Bernie konstaterar går det rätt knackigt. Tycker personligen de har ett väldigt spretigt sortiment och grejerna är i allmänhet inte speciellt snygga. Jämför resväskavdelningen några hundra meter bort på NK med den på TravelHeroes... och då är inte priserna lägre på TravelHeroes.
 

iRobert

Medlem
Fick hem ett paket idag - rätt adress på utsidan, innhållet stämde inte alls utan skulle till nån Tommi i Finland (enligt ordersedeln.) Betalningen kraschade två ggr vid beställning men fri frakt och EB points är alltid bra. Snabbt packat och skickat också, om än till fel person och fel land. Vet inte vad man skall tycka rent spontant, misstag händer ju, men så himla svårt att dubbelkolla orderpapper mot adresslapp är det ju inte..
 
Toppen