Senaste nytt

Economy med Emirates som Skywards Gold, Köpenhamn till Bangkok

Ninjamasse

Medlem
Vi provar med det nu så populära formatet med "live" reserapportering.

Utgångspunkten var att testa hur Emirates behandlar mig som Guldmedlem när jag åker i ekonomi. En snabb tågresa från Malmö centralstation till Kastrup och 20 minuter senare är man i Cph apartments loungen som Emirates använder. Normalt sett en trevlig lounge men var tyvärr helt smockfull idag. Så det blev en stående espresso följt av en långsam promenad till C29 istället.

På med charmen och ett nytryckt Skywards Gold card frågade jag om det fanns en bättre plats för mina långa ben? Till svar fick jag: Vi har inga exit row kvar men du kan ju få åka business istället. Här, 11F Varsågod. Med hakan i golvet tackade jag ödmjukt.

Fan vilken bra start forumvänner!!!
 

johhenrik

Medlem
Den var ju inte dum :) Jag har bara flugit EK business en gång för många år sen, men det var inte så dumt vill jag minnas.
 

Ninjamasse

Medlem
Tackar! Jag blev glad:D Boarding pågår och pursern Thomas hälsade mig välkommen tillbaka med fullt namn utan fusklappar:)
 
Last edited:

pep

Medlem
Jeg fik en lignende gratis op-Up med Qatar for 1½ måned siden. Stærkt hjulpet af fuld economy og et guldkort. Til lykke
 

Ninjamasse

Medlem
Efter en kort hotel limousine till Radisson Deira (första gången på ett Radisdon efter en frenetisk status match mailkonversation till Gold elite). Ingen uppgradering och ingen frukost. ..kunde dock utnyttja bo 2 nätter betala för 1 så man ska väl inte gnälla;)
 

MarSecLtd

Medlem
Dags att dra upp till skybaren och se på de osnygga flickorna då. Tur de har bra pris på Bombay och att man får cigarr service där
 
Toppen