Senaste nytt

British Airways från Bromma ???

Bamsefar

Medlem
Hej,

Jag såg för ett par timmar sedan en liten BA jet landa på Bromma - men kan för min värld inte få ihop det ? Flyger BA från Bromma till London City eller LHR eller var det slumpen ?
 
Last edited:

doc

Medlem
Blev lite sugen på att få lite tp, någon som vet man kan göra i århus eller billund?

Man kan besöka Lego-land. Nej, men allvarligt är det ett mycket dåligt sätt att skaffa TP. Biljetterna är i regel dyra, 2200 kr för ekonomi som ger 20 TP tur och retur. Bättre att köpa en Club Europe-biljett till London tur och retur så man får 80 TP för 2600 kr.
 

freno

Medlem
visst det är inte så många tp, men kul att se något annat med. Rolig weekend kanske att prova... får läsa på lite om de båda ställena, Legoland skulle vara kul, tyvärr har vi inga barn så det kanske anses konstigt att åka dit :p
 

agehall

Medlem
Det vore bra att få ett nytt ID-kort som man inte behöver vara så rädd om, så legoland vore inte fel.

Ni anar inte hur många ställen som godtar deras körkort som giltig legitimation...
 

Agö

Medlem
Det vore bra att få ett nytt ID-kort som man inte behöver vara så rädd om, så legoland vore inte fel.

Ni anar inte hur många ställen som godtar deras körkort som giltig legitimation...

Tog det när jag var fem bast! Grym känsla att vara tillbaka i år. Av någon anledning fick jag inte köra upp igen...
 

gdaily

Medlem
Jag har lekt med tanken att flyga Bromma - Billund - London, men det blir tyvärr dyrt och tidsmässigt dåligt. Skulle dock vara kul.
 
Toppen