Senaste nytt

Resa till London

Mr.T

Medlem
Hej,

Ska till London på Höstlovet, och jag behöver flyg.

Varifrån vill du börja din resa? Arlanda
Var är din destination? London
När vill/behöver du resa ut? 28 Oktober +/- 3 dagar
När vill/behöver du komma hem? Senast den 3 November
Hur länge vill du vara borta? 4 Nätter
Hur många personer som skall resa? 3 Vuxna 2 Barn
I vilken kabinklass? Economy
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst Star Alliance
Vad är din budget? max 2-3000 Per Person
Vad är det viktigaste för dig? Bra tider och att vi har minst 3 heldagar i London
Vill du stanna annanstans utöver destinationen?
Nej

Tack
 

agehall

Medlem
Kika på BA - har du lite tur kan du få business för 2600kr/person.

Edit: Missade att du ville flyga *A. Isåfall är det nog SAS som är det enda vettiga alternativet.

Rent allmänt. För resor som är från punkt A till B och där man inte är ute efter att göra en massa konstigheter är det bästa oftast att bara slå upp resan på Expedia. Det kommer att vara svårt att få till ett bättre pris än så.
 

Palazzi

Medlem
Om ni vill resa A* och smidiga tider kan jag inte se något annat alternativ än SAS. Visst är det trevligare att resa med LH, SWISS eller Brussels, men det innebär ju en rejäl omväg......värt på 2h flygning?
 

Palazzi

Medlem
Varför är det trevligare att flyga nämnda bolag i ekonomiklass?

Ooops. Missade att det gällde ekonomiklass :eek:.

Då ser jag egentligen ingen fördel att resa annat, förutom de små tilltugg du får gratis med nämnda bolag. Tyvärr är de inte så goda att jag skulle resa 5h extra påväg till London.
 

agehall

Medlem
Det är klart, om OP är HON skadar det ju aldrig att flyga via FRA och ta några timmar i FCL/FCT. Det kan lätt motivera den "genvägen" även om man flyger economy tycker jag.
 

Agö

Medlem
Ooops. Missade att det gällde ekonomiklass :eek:.

Då ser jag egentligen ingen fördel att resa annat, förutom de små tilltugg du får gratis med nämnda bolag. Tyvärr är de inte så goda att jag skulle resa 5h extra påväg till London.

Brussels Airlines erbjuder inga gratis tilltugg i eko (b.light).
 
Toppen