Senaste nytt

Får man hotelluppgradering även på bokningar med bonuspoäng?

erc

Medlem
Noterar att uppgraderingar tycks vara frekventa även när bokningarna görs med poäng. Några uppfattningar om det är att räkna med? Eller bara hoppas på?
 

mry

Medlem
Jag har bokat för poäng + pengar på radisson dublin airport. Fick en uppgradering till bc rum. CCC har jag och vi fick en frukttalrik per prrson med.

Har flera gånger tom fått uppgradering när jag bokat för poäng åt en kompis förutom att jag brukar få det.
 
Noterar att uppgraderingar tycks vara frekventa även när bokningarna görs med poäng. Några uppfattningar om det är att räkna med? Eller bara hoppas på?

Min resonemang är att med CCG och CCC får du nästan alltid upgrade. Som här i Salzburg fick jag upgrade från standard till Club Room och tillgång till Club Lounge.
 

David

Medlem
Min resonemang är att med CCG och CCC får du nästan alltid upgrade. Som här i Salzburg fick jag upgrade från standard till Club Room och tillgång till Club Lounge.

När jag bodde på Park Inn i Bochum för ett par veckor sedan fick jag förvisso ingen uppgradering men när jag sista dagen inte kunde låta bli att fråga vilka som brukar få "you have been upgraded"-klisterlapparna som låg bakom disken så fick jag svaret att de försöker uppgradera alla VIP och att CCG/CCC ingår i den gruppen. Är dock rätt nöjd ändå, Wifi på de övre planen fungerade tydligen inte så bra enligt tips på Foursquare. :)
 
Toppen