Senaste nytt

Hotellkampanjer 4. kvartal - 2011

Cornelius

Medlem
Jag tänkte det kunde vara en bra idé att samla 4. kvartals hotellbonusprogramskampanjer i en egen tråd, för att ge lite bättre överblick över det jag personligen tycker är en kaotisk värld med myriader kampanjer, rabattkoder & 'hemliga' webblänkar, om möjligt ännu mer esoteriskt än flygbolagsvärlden.

Jag börjar med några jag har tittat på.

Hilton HHonors 'Fast Ways': dubbla poäng eller "gratis" nätter
Länka till kampanj: www.hhonors.com/fastways
Giltighet: 1. oktober - 31. december.
Hotell exkluderade från kampanjen: hhonors1.hilton.com/en_US/hh/landing/excluded_hotels_q4/index.do
Rabattkoder som ger exklusion från kampanj: hhonors1.hilton.com/en_US/hh/landing/srp_exclusions_q4/index.do

Hilton HHonors kör en kampanj där man antingen kan välja att få dubbla poäng för varje vistelse eller man kan få en kupong med en gratisnatt för var fjärde vistelse eller var tionde natt man har. Kupongen är giltig i 6 månader från dess att den blir utfärdat.

Starwood Preferred Guest 'Triple Up': tredubbla poäng när vistelsen inkluderar torsdag eller söndag, dubbla poäng på alla andra vistelser
Länka till kampanj: https://www.spgpromos.com/triple/index.cfm?language=en_us&EM=VTY_SPG_TRIPLEUP_Q311_VANITY_REG_TRIPLEUP_EN_PROMOTION
Giltighet: 6. september - 18. december.
Hotell exkluderade från kampanjen: https://www.spgpromos.com/triple/nonparticipating.cfm?language=en_us&EM=VTY_SPG_TRIPLEUP_Q311_VANITY_REG_TRIPLEUP_EN_PROMOTION
 

Dr. Miles

Expert
Wyndham Rewards

Stanna 2 gånter på någon av de kvalificerade Wyndham hotellen* fram till 18 nov 2011, så får du ett presentkort som är värt 20 GBP/30 EUR.

*Ramada®, Days Inn®, Baymont Inn & Suites®, Hawthorn Suites®, Howard Johnson®, Knights Inn®, Travelodge® (U.S. hotels only), and Wingate® by Wyndham

Wyndham Rewards skrev:
Don't miss out on our £20/€30 GIFT CARD* offer.
Remember, to qualify, you must book two stays with us anytime between now and 18th November 2011.
 

Resenären

Medlem
Treat Yourself

Detta kom i inboxen idag:
Hilton HHonors™ is pleased to announce a new way for members around the world to redeem HHonors points. The Hilton HHonors Shopping Mall lets you transform HHonors points into great gifts like electronics, sporting goods, housewares and more.
Exclusively Yours Rewards
 

tourist

Medlem
Marriott Rewards

MegaBonus 15 september - 15 januari vid betalning med Visa. Olika medlemmar får olika erbjudanden enligt nedan, logga in på kontot för att se det egna. Guld- och platinummedlemmar kan byta till ett annat erbjudande genom att kontakta Marriott Rewards.

One free night (redemption until May 31 2012) at Cat 1-4 after two stays for a maximum of two earned free nights

5,000 bonus points every second stay, up to 20,000 bonus points (8 stays)

25,000 bonus points after 15 paid nights + additional 15,000 bonus points after 20 nights

35,000 bonus points after 20 paid nights + additional 15,000 bonus points after 25 nights
 

henrik l

Medlem
Marriott Rewards

MegaBonus 15 september - 15 januari vid betalning med Visa. Olika medlemmar får olika erbjudanden enligt nedan, logga in på kontot för att se det egna. Guld- och platinummedlemmar kan byta till ett annat erbjudande genom att kontakta Marriott Rewards.

One free night (redemption until May 31 2012) at Cat 1-4 after two stays for a maximum of two earned free nights

5,000 bonus points every second stay, up to 20,000 bonus points (8 stays)

25,000 bonus points after 15 paid nights + additional 15,000 bonus points after 20 nights

35,000 bonus points after 20 paid nights + additional 15,000 bonus points after 25 nights

Var hittade du infon om 25 000 bonuspoäng efter 15 nätter? Har just haft en sådan vistelse.
 

Kricka

Medlem
Någon som känner till ifall Four Seasons Hotels har något bonusprogram ?
Skall bo där några nätter inom kort men hittar ingen info på hemsidan...
 

tourist

Medlem
Marriott

Marriott

Du ser ditt eget erbjudande först när du loggar in! De olika alternativen har "avslöjats" av olika medlemmar på flyertalk så att andra kan veta om de ska be MR om att få byta. Jag har (som Plat/Gold) vid två olika Megabonus-kampanjer mailat in och frågat artigt om jag kan få samma erbjudande som spouse/colleague/friend eller vad det var, och det gick bra, själva ändringen sker dock manuellt vid periodens slut, dva i januari den här gången och kontot visar det ursprungliga erbjudandet tills dess.
 

rlager

Medlem
Någon som känner till ifall Four Seasons Hotels har något bonusprogram ?
Skall bo där några nätter inom kort men hittar ingen info på hemsidan...

Hej Kricka, FS har inte något bonusprogram. De är dock kända för att de har ett fantastiskt system för att komma ihåg tidigare gäster och deras speciella önskemål etc. När jag bodde på FS på Bali för 10 år sedan skickade en kompis ett fax till mig där har som ett skämt inledde med "Dear Lord NN". Dagen efter började alla på hotellet kalla mig för Lord och när jag fem år senare bodde på FS i Tokyo fortsatte personalen med detta. Inget av detta syns på hotellnotan eller i mina bokningar. De kom ihåg vad jag gillade till frukost och favoritdrinken. Inga poäng alltså men en grym service. Håller just nu på att undersöka FS Langkawi för hösten 2012. Någon som varit där?
 
Toppen