Senaste nytt

Har någon lyckats boka 2-4-1 till San Francisco?

Alf

Medlem
Har någon lyckats med konststycket att boka någon 2-4-1 till SFO eller någon award överhuvudtaget? Jag har försökt sedan linjen blev tillkännagiven med uselt resultat, har funnits någon ströplats åt något håll. Nu har jag tjuvhållit på Amex kortet för att inte komma upp i 150 k förrän i slutet av året för att slippa vouchern för tidigt. Om man mot förmodan hittar två platser på SAS hemsida och klipper dom, funkar det då att i efterhand ringa Tallin och be att få använda vouchern och kreditera en av resorna?

Vet inte om det tidigare fanns någon tråd om detta, jag hittade ingen, i så fall får ni flytta kommentaren.
 

agehall

Medlem
Jag tror ingen ens har lyckats boka en resa för en person T/R i C till SFO än. Det finns knappt bonusplatser alls i C dit. Iaf inte så att det går att få ihop en vettig semester.
 

miramax

Medlem
Har funderat på detta också. Jag antog att det var som vanligt men att de tog slut i princip samma timme de släpptes?
 

johhenrik

Medlem
Mig veterligen har ingen här på forumet sett platser dit. Det har tagits upp vid olika tidpunkter i olika trådar. Jag har själv kollat också och inte hittat något någon gång.
 

Ghoose

Medlem
Har kollat åtskilliga gånger och aldrig sett en C plats... Ströbiljetter i Eco men som Agehall säger, så spridda så att det sällan gått att få till en vettig resa... Vore intressant att få info om detta från SK.
 
Toppen